γιατί να κάνω εταιρικό blog

Γιατί να αποκτήσω ένα εταιρικό blog;

Είσαι ιδιοκτήτης μια μικρομεσαίας επιχείρησης, έχεις επενδύσει κάποια χρήματα για την κατασκευή της εταιρικής σου ιστοσελίδας, η οποία επιτέλους είναι online και νιώθεις απόλυτα ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα. Παράλληλα, αποφάσισες να “τρέξεις” μια προωθητική καμπάνια μέσω της Google, προκειμένου να αυξήσεις το traffic στο website σου, να επικοινωνήσεις τις τρέχουσες προσφορές προς το αγοραστικό κοινό και να βελτιώσεις το μηνιαίο σου τζίρο!

Τέλος, έχεις δημιουργήσει μία σελίδα για την επιχείρησή σου στο Facebook και στο Instagram, τα οποία ενημερώνεις καθημερινά, αποκτώντας νέους followers.

Αυτό που θα συμπληρώσει το ψηφιακό επιχειρηματικό σου παζλ δεν είναι τίποτα άλλο από ένα επαγγελματικό blog!

Σε αυτό το σημείο πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τη διαφορά μεταξύ επαγγελματικού καιπροσωπικού blogging.

Ενώ και τα δύο μπορούν να μετατραπούν σε μια εξαιρετική πηγή εσόδων, διαφέρουν αρκετά στη φιλοσοφία τους.

Για έναν επαγγελματία, το blog της εταιρείας του αποτελεί ένα δυνατό εργαλείο marketing, που θα τον βοηθήσει να διευρύνει το πελατολόγιό του και κατ’ επέκταση τις πωλήσεις του. Σε αντίθεση με το προσωπικό blog, το επαγγελματικό δεν αποτελεί ένα μέσο, μέσω του οποίου μπορούμε να επικοινωνήσουμε δικά μας ενδιαφέροντα, hobbies κτλ.

Ανάλογα με τη φιλοσοφία της επιχείρησης, το blog σου θα πρέπει να έχει συγκεκριμένο ύφος, χαρακτήρα και δομή, τα οποία να ακολουθεί σε γενικές γραμμές πιστά.

Γιατί όμως να αποκτήσεις ένα blog τη στιγμή που ο χρόνος τρέχει και εσύ τρέχεις από πίσω του, προσπαθώντας να παραμένεις ανταγωνιστικός, με δεκάδες άλλες υποχρεώσεις που συνεπάγονται μιας μικρής επιχείρησης να σε κυνηγούν;

Δεδομένου ότι η εταιρεία σου δεν διαθέτει ανθρώπινο δυναμικό για αποκλειστική διαχείριση των digital καναλιών της, θα πρέπει να επωμιστείς εσύ ένα ακόμα βάρος.

Αξίζει να διατηρήσεις ένα blog, ακόμα κι αν σημαίνει επιπλέον φόρτο εργασίας;  Η απάντηση είναι πως ναι, αξίζει!

Η δημιουργία και συντήρηση ενός επαγγελματικού blog, μπορεί να σε βοηθήσει με τους παρακάτω τρόπους:

1. Αυξάνει το traffic στη σελίδα σου

Στόχος ενός website δεν είναι μόνο να προσελκύσει, αλλά και να ενημερώσει κατάλληλα, επισκέπτες που ήδη γνωρίζουν την επωνυμία σου και μπορούν να σε εντοπίσουν μέσω των μηχανών αναζήτησης. Αποτελεί επίσης και ένα αποτελεσματικό εργαλείο προσέλκυσης νέων πελατών, δηλαδή ατόμων που ενδεχομένως να μην ξέρουν ήδη για την εταιρεία σου.

Ένα blog συμβάλει καθοριστικά σε αυτόν το σκοπό, αφού με το κατάλληλο περιεχόμενο μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις προσπάθειες αύξησης traffic του website σου. Η δυνατότητα που έχεις για να εμπλουτίζεις συχνά το περιεχόμενο του blog σου με ενδιαφέροντα θέματα είναι πολύ μεγαλύτερη, σε σχέση με τις αφορμές που έχεις για να δημιουργήσεις νέο περιεχόμενο σε μία κανονική σελίδα του εταιρικού site σου.

2. Σε βοηθάει να μετατρέψεις αυτό το traffic σε leads

Είναι σίγουρο ότι μπορείς να μετατρέψεις ένα ποσοστό των χρηστών που επισκέπτονται το blog σου σε leads.

Πώς; Προσθέτοντας CTA (call to action) buttons σε κάθε blog post. Κάλεσε τον επισκέπτη να ενημερωθεί για τις νέες σου προσφορές, να εγγραφεί στο newsletter σου, να συμμετάσχει σε κάποια κλήρωση κτλ.

Ένα ικανοποιητικό ποσοστό από τα leads που κέρδισες, μπορεί να γίνουν οι νέοι σου πελάτες, αργά ή γρήγορα.

Tips για Digital Marketing στο mail σου
Γράψε το Όνομα και το Email σου για να μάθεις πώς να κερδίζεις Νέους Πελάτες πιο αποτελεσματικά

3. Ενισχύει την παρουσία σου στα Social Media

Μπορείς να μοιραστείς κάθε σου blog post μέσω Facebook, αναμένοντας φυσικά θετικά αποτελέσματα. Η χρήση των social media και το blogging πάνε χέρι-χέρι.

Μέσω εργαλείων site analytics, όπως το δημοφιλές Google Analytics θα μπορέσεις να αποκτήσεις μία εικόνα του ποια posts προσελκύουν περισσότερο κοινό και από ποιες πηγές. Ένα επιτυχημένο blog post, που έγινε share μέσω των social media και ενδιαφέρει το κοινό σου, μπορεί να επηρεάσει θετικά και τη δυναμική του site σου στις μηχανές αναζήτησης, αποτελώντας πηγή επισκεψιμότητας διαχρονικά.

Όσο πιο ενδιαφέρον και πρωτότυπο είναι ένα blog post, τόσο μεγαλύτερο reach αποκτά στο Facebook, προσελκύοντας διαρκώς νέο κόσμο στο site σου.

4. Σε φέρνει πιο κοντά με το αγοραστικό κοινό

Το blogging σου δίνει την ευκαιρία να επικοινωνήσεις με το κοινό της επιχείρησής σου με ένα πιο casual ύφος. Δίνοντας έναν πιο προσωπικό τόνο στα posts σου, μπορείς να περάσεις κάποια μηνύματα σχετικά με τη φιλοσοφία και το ύφος της εταιρείας σου.

Ο τρόπος γραψίματος, ο τόνος της γλώσσας που χρησιμοποιείς και τα θέματα που επιλέγεις, υποδηλώνουν κάτι για το brand σου! Σκέψου εσύ τι θες να είναι αυτό.

5. Συγκαταλέγει το brand σου στη λίστα με τους ειδικούς

Ένα επαγγελματικό blog σου δίνει την ευκολία να αναπτύξεις εκτενέστερα κάποια θέματα, τα οποία δεν θα μπορούσες να αναπτύξεις μπορείς μέσω μίας τυπικής σελίδας του website σου.

Για παράδειγμα, μπορείς

  • να δώσεις απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις καταναλωτών
  • να σχολιάσεις προϊόντα με μεγαλύτερη ελευθερία λόγου
  • ν’ ανακοινώσεις νέα με ένα διαφορετικό τρόπο, πιο ελεύθερο κατά κύριο λόγο.

Μέσω του blog σου μπορείς να δείξεις ότι υπερτερείς από τους ανταγωνιστές σου και ότι αποτελείς αυθεντία στο επάγγελμά σου.

6. Βελτιώνει το ranking σου στις μηχανές αναζήτησης

Ένα ακόμα θετικό του να διατηρείς το δικό σου blog είναι πως αυτό θα σε βοηθήσει σταδιακά να αποκτήσεις μια καλύτερη θέση στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Οι μηχανές αναζήτησης αγαπούν τα websites που ανανεώνουν το περιεχόμενό τους τακτικά, ανταμείβοντάς τα με καλύτερες θέσεις κατάταξης. Ένα blog με ενδιαφέρον περιεχόμενο μπορεί να φέρει νέα links και μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου!

7. Συμβάλλει δυναμικά στις Δημόσιες Σχέσεις της Εταιρείας σας

Οι άνθρωποι των media εκτιμούν ιδιαιτέρως επιχειρήσεις και brands που συντηρούν το δικό τους blog, γιατί διαθέτουν περισσότερο κύρος και βαρύτητα στον κλάδο που ανήκουν. Διατηρώντας ένα blog και μια ηχηρή παρουσία στα Social Media αυξάνετε τις πιθανότητες να δημιουργηθεί ένα buzz γύρω από το brand σας, χωρίς να το προσπαθήσετε εσείς οι ίδιοι με αποστολές δελτίων τύπου κτλ.

Αυτά είναι μερικά μόνο από οφέλη που θα ανακαλύψεις και μόνος σου δημιουργώντας ένα επαγγελματικό blog, μέσω του οποίου θα μπορείς να αποδεικνύεις σε καθημερινή βάση ότι εσύ είσαι ο ειδικός στον τομέα σου.

Κατασκευη website

Ο Δημήτρης εργάζεται ως copywriter στο Χρυσό Οδηγό. Βρίσκεται σε ένα μόνιμο κυνηγητό με τη σωστή λέξη στη σωστή πρόταση και είναι φανατικός οπαδός των σημείων στίξης. Λατρεύει την άνω τελεία, αλλά δεν τη χρησιμοποιεί ποτέ. Έχει σπουδάσει Ανακαίνιση Κτιρίων και Δημοσιογραφία, ενώ τα τελευταία χρόνια παρακολουθεί στενά τον καλπάζοντα κόσμο του Digital Marketing, στοχεύοντας να παραμένει πάντοτε ενήμερος.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing.

Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε spamάρουμε με άσχετα emails!

Μάθε πώς θα Κερδίσεις Νέους

Πελάτες μέσω Internet

Τέλεια! Σύντομα θα λάβεις τα πρώτα tips μας στο email σου