Facebook Insights: Ένας Πλήρης Οδηγός

Facebook Insights: Ένας Πλήρης Οδηγός [Infographic]

Εάν θέλεις να αυξήσεις την απόδοση του Facebook page σου, τότε πρέπει να ξέρεις τι σημαίνουν τα δεδομένα που διαβάζεις στο Facebook insights.

Όπως λέει και το ίδιο το Facebook:

Με το Facebook insights μπορείς να μάθεις με ποια posts σου αλληλεπιδρούν ή όχι οι χρήστες, έτσι ώστε να πάρεις σωστές αποφάσεις ως προς το τι είδους posts αποδίδουν καλύτερα στη σελίδα σου.

Μέσω, λοιπόν, των δεδομένων του Facebook insights, θα βοηθηθείς ώστε να αποκτήσεις μεγαλύτερο κοινό, κάνοντας περισσότερους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με τη σελίδα σου.

Ακριβώς όπως το Google Analytics, έτσι και το Facebook insights ή analytics (πες το όπως θέλεις) σού δίνει μια άλλη οπτική για τη σελίδα σου και την απόδοσή της!

Εάν, πάλι, έχεις ένα Facebook business page, αλλά δεν έχεις πειστεί ακόμα για τη δυναμική που μπορεί να δώσει στο brand σου, να σε ενημερώσω ότι:

Τα πιο πάνω νούμερα δίνουν μια άλλη οπτική ως προς το κοινό στο οποίο μπορείς να προβάλλεις το brand σου, ένα κοινό πραγματικά τεράστιο!

Παρακάτω, σου έχουμε ετοιμάσει και αναλύσει τα σημαντικότερα metrics που πρέπει να παρακολουθείς στο Facebook insights, τα οποία θα σε βοηθήσουν να κατανοήσεις καλύτερα το πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με τη σελίδα σου και πώς μπορείς να βελτιώσεις την απόδοσή της.

Βάλε το συγκεκριμένο άρθρο ως bookmark στον browser σου, ώστε να έχεις εύκολη πρόσβαση σε αυτό και να βρίσκεις, γρήγορα, το Facebook insights metric που ψάχνεις.

Facebook Insights Οδηγός

Μετά το Infographic, ακολουθεί ένα text version των Facebook insights metrics που υπάρχουν σε αυτό, μαζί με άλλα ενδιαφέροντα metrics, που καλό είναι να παρακολουθείς.

Facebook Insights Ένας Πλήρης Οδηγός [Infographic]

Overview

Η συγκεκριμένη ενότητα σού δείχνει μια εικόνα για το πώς πήγε η σελίδα σου μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, που μπορεί να είναι η σημερινή ημέρα, η χθεσινή ημέρα, οι  τελευταίες επτά (7) ημέρες ή οι τελευταίες εικοσιοκτώ (28) ημέρες:

  • Actions on Pages: Σου δείχνει τον αριθμό των κλικ που έγιναν στα στοιχεία επικοινωνίας της σελίδας σου και στα call-to-action buttons που έχεις ορίσει.
  • Page Views: Σου δείχνει τις συνολικές εμφανίσεις της σελίδας σου.
  • Page Previews: Σου δείχνει το πόσες φορές οι χρήστες έβαλαν το ποντίκι τους (hovered) πάνω στο όνομα της σελίδας σου και είδαν ένα preview του περιεχομένου της.
  • Page Likes: Σου δείχνει τον αριθμό των νέων like που είχε η σελίδα σου.
  • Post Reach: Σου δείχνει το συνολικό αριθμό των χρηστών που είδαν τα posts σου στην οθόνη τους.
  • Recommendations: Σου δείχνει το συνολικό αριθμό των χρηστών που πρότειναν τη σελίδα σου σε κάποιο post ή comment.
  • Post Engagement: Σου δείχνει το συνολικό αριθμό χρηστών που αλληλεπίδρασαν με το περιεχόμενο της σελίδας σου μέσω likes, comments, shares και άλλων.
  • Videos: Σου δείχνει το συνολικό αριθμό των χρηστών που είδαν τα video σου για πάνω από τρία (3) δευτερόλεπτα.
  • Page Followers: Σου δείχνει το συνολικό αριθμό των νέων followers που είχε η σελίδα σου.
  • Your 5 Most Recent Posts: Σου δείχνει τα τελευταία πέντε (5) posts της σελίδας σου, καθώς και κάποια σημαντικά metrics για αυτά, όπως το reach και το engagement.
  • Pages to Watch: Σου δείχνει την απόδοση κάποιων άλλων επιχειρήσεων, παρόμοιων με τη δική σου.

Tips για Digital Marketing στο mail σου
Γράψε το Όνομα και το Email σου για να μάθεις πώς να κερδίζεις Νέους Πελάτες πιο αποτελεσματικά

Likes

Στο συγκεκριμένο section θα δεις 3 σημαντικά metrics που αφορούν στα likes που λαμβάνει η σελίδα σου.

  • Page Likes: Σου δείχνει το συνολικό αριθμό των likes που έλαβε η σελίδα σου κάθε μέρα και σε διάστημα 28 ημερών.
  • Net Likes: Σου δείχνει το συνολικό αριθμό των likes που είχε η σελίδα σου, αφού αφαιρέθηκαν τα unlikes.
  • Where Your Page Likes Happened: Σου δείχνει το συνολικό αριθμό των likes και μέσω ποιου καναλιού έγιναν (ads, news feed, page suggestions κ.ά.).

Reach

Στο συγκεκριμένο section θα δεις metrics που αφορούν στην απόδοση της σελίδας σου, αλλά και στην αλληλεπίδραση των followers σου με αυτή.

  • Post Reach: Σου δείχνει το συνολικό αριθμό των χρηστών που είδαν τα posts σου στην οθόνη τους.
  • Recommendations: Σου δείχνει το συνολικό αριθμό των χρηστών που πρότειναν τη σελίδα σου σε κάποιο post ή comment.
  • Reactions, Comments, Shares and more: Σου δείχνει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι followers σου με τη σελίδα σου (Reactions, Comments, Shares κ.ά.).
  • Reactions: Σου δείχνει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν οι followers σου με τα posts σου (Like, Love, Wow κ.ά.).
  • Hide, Report as Spam and Unlikes: Σου δείχνει τους αρνητικούς τρόπους με τους οποίους αλληλεπιδρούν οι followers σου με τη σελίδα σου (Hide Post, Report as Spam κ.ά.).
  • Total Reach: Σου δείχνει τον αριθμό των χρηστών που είδαν περιεχόμενο της σελίδας σου στην οθόνη τους.

Page Views

Στο συγκεκριμένο section θα δεις metrics που αφορούν στην προέλευση και τις κινήσεις των χρηστών στη σελίδα σου.

  • Page and Tab Visits: Εδώ θα δεις το πόσες φορές οι χρήστες είδαν κάποιο από τα Page tabs σου (Home, Posts, About, Photos κ.ά.).
  • External Referrers: Εδώ θα δεις τον αριθμό των χρηστών που επισκέφθηκαν τη σελίδα σου από ένα άλλο website. 

Διάβασε ΕπίσηςFacebook Custom Audiences: Ένας Πλήρης Οδηγός


Actions on Page

Στο συγκεκριμένο section θα δεις metrics που αφορούν στα actions των χρηστών στη σελίδα σου.

  • Total Actions on Page: Σου δείχνει πόσες φορές οι χρήστες έκαναν κάποια ενέργεια, όπως να ζητήσουν οδηγίες πρόσβασης, να κάνουν κλικ στο link του website, να σου τηλεφωνήσουν κ.ά.

Σε όλα αυτά μπορείς να δεις στοιχεία, όπως την ηλικία και το φύλο των χρηστών, τη χώρα τους, την πόλη τους και τη συσκευή που χρησιμοποίησαν.

Posts

Στο συγκεκριμένο section θα δεις metrics που αφορούν στην απόδοση των posts της σελίδας σου, αλλά και το πότε οι followers σου είναι online.

  • When Your Fans Are Online: Σου δείχνει πότε είναι online οι χρήστες που έχουν κάνει like στη σελίδα σου.
  • Posts Type: Σου δείχνει την απόδοση διαφορετικών τύπων posts, με βάση το reach και το engagement.
  • Top Posts from Pages You Watch: Σου δείχνει το engagement των posts από τις σελίδες που παρακολουθείς.
  • All Posts Published: Σου δείχνει την απόδοση όλων των posts σου, με βάση τα metrics reach και engagement.

Video

Στο συγκεκριμένο section θα δεις metrics που αφορούν στην απόδοση των videos της σελίδας σου.

  • Performance: Σου δείχνει την απόδοση των videos σου: τα minutes που κατανάλωσαν οι χρήστες για να τα δουν, αλλά και τον αριθμό προβολών των videos για μια χρονική περίοδο την οποία μπορείς να ορίσεις εσύ.
  • Top Videos: Σου δείχνει τα καλύτερα σε προβολές videos της σελίδας σου.

Και στα δυο metrics που προαναφέραμε, θα δεις τις εξής επιλογές:

  • Minutes Viewed: Ο συνολικός αριθμός προβολών των videos σου, συμπεριλαμβανομένων και των επαναλήψεων και των προβολών διάρκειας κάτω των 3 δευτερολέπτων.
  • Video Views: Πόσες φορές παρακολούθησαν οι χρήστες τα videos σου για τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα ή για τη συνολική τους διάρκεια.

People

Στο συγκεκριμένο section θα δεις metrics που αφορούν στα δημογραφικά στοιχεία των followers σου.

  • Your Fans: Εδώ μπορείς να δεις το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία και τη γλώσσα των χρηστών που ακολουθούν τη σελίδα σου.
  • People Reached: Εδώ μπορείς να δεις το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία και τη γλώσσα των χρηστών που είδαν τα posts σου.
  • People Engaged: Εδώ μπορείς να δεις το φύλο, την ηλικία, την τοποθεσία και τη γλώσσα των χρηστών που έκαναν like, comment, share ή κάποια άλλη αλληλεπίδραση με τη σελίδα σου.

 

Το Facebook και η διαχείριση των δεδομένων που σου προσφέρει το Facebook insights χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή, στρατηγική και επιμονή, έτσι ώστε να επιτύχεις μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα για το brand σου και να κερδίσεις την αφοσίωση των καταναλωτών!

Εάν δεν έχεις χρόνο για αυτό ή χρειάζεσαι βοήθεια, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι του Χρυσού Οδηγού μπορούν να σε βοηθήσουν, μέσω της δημιουργίας Facebook Ads που αποσκοπούν στη μέγιστη δυνατή απόδοση της επένδυσής σου και της επιχείρησής σου.

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Facebook Ads - Facebook Ads Promotion

Ο Σωσίπατρος είναι Digital Project Coordinator, στο τμήμα marketing του Χρυσού Οδηγού. Βάσει του ρόλου του είναι υπεύθυνος για τη συνολική πορεία υλοποίησης & διαχείρισης κάθε website project που αναλαμβάνει. Παράλληλα ασχολείται με τη βελτιστοποίηση του εταιρικού μας website σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές SEO καθώς επίσης είναι υπεύθυνος για το συντονισμό και τη δημιουργία content για το εταιρικό μας blog.

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!