5+1 Λόγοι για να Κάνεις Διαφήμιση στο Instagram

Διαφήμιση στο instagram - instagram ads
Πινακας Περιεχομενων

Όταν το 2012 το Facebook εξαγόρασε το Instagram για 1 δισ. δολάρια, το Instagram είχε μόνο 30 εκατομμύρια χρήστες και μηδενικά έσοδα. 5 χρόνια μετά, ο αριθμός των χρηστών έχει εκτοξευτεί στα 800 εκατομμύρια και τα έσοδα ανέρχονται στα 3,6 δισ. δολάρια!

Σε αυτό το άρθρο, θα σε ενημερώσουμε γιατί είναι σημαντικό να διαφημίσεις την επιχείρησή σου στο Instagram, μια διαφήμιση που ανήκει, πλέον, στους θεμελιώδεις διαφημιστικούς πυλώνες του μάρκετινγκ, τόσο για μεγάλα brands όσο και για μικρότερες εταιρείες και, ειδικά, στον κλάδο του e-commerce.

5+1 λόγοι για να κάνεις διαφήμιση στο Instagram

Προσεγγίζεις τεράστιο κοινό

Το Instagram έχει το πιο αφοσιωμένο ακροατήριο από όλους τους κοινωνικούς ιστοτόπους. Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν στο Instagram πάνω από 800 εκατομμύρια χρήστες, εκ των οποίων τα 500 είναι ενεργοί καθημερινά.

Παραπάνω από 15 εκατομμύρια επιχειρήσεις έχουν δημιουργήσει προφίλ και ποστάρουν στο Instagram, ενώ υπολογίζεται ότι πάνω από 2 εκατομμύρια χρησιμοποιούν πληρωμένη διαφήμιση.

Μιλάς σε κοινό με ιδιαίτερα υψηλό engagement

Βάσει έρευνας, οι χρήστες του Instagram έχουν υψηλότερη αλληλεπίδραση με τις διαφημίσεις του -και μάλιστα κατά 2,8 φορές περισσότερο- σε σχέση με τη διάδραση που παρατηρείται στα άλλα κοινωνικά δίκτυα. Οι χρήστες του Instagram όταν επισκέπτονται ένα site, παραμένουν στον ιστότοπο κατά μέσο όρο 192 δευτερόλεπτα.

Βάσει στοιχείων, είναι ο μεγαλύτερος χρόνος παραμονής επισκεπτών από κάθε άλλο αντίστοιχο κανάλι (Facebook, Pinterest και Twitter).

Engagement with Brands Posts on Top Social Networks

Το Instagram λειτουργεί κατεξοχήν στο mobile

Το Instagram έχει το υψηλότερο ποσοστό χρηστών από mobile/κινητές συσκευές σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη social media πλατφόρμα. Όπως φαίνεται στο παρακάτω γράφημα, πάνω από το 95% των χρηστών μπαίνουν στο feed του Instagram μέσα από κινητή συσκευή.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό, καθώς η πλειοψηφία των ανθρώπων, παγκοσμίως, χρησιμοποιεί smartphones και μπαίνει στα κοινωνικά δίκτυα καθημερινά, ενώ είναι εν κινήσει.

Επίσης, οι διαφημίσεις στο Instagram έχουν αξιολογηθεί θετικά από τους χρήστες, καθιστώντας τις ακόμα πιο αποτελεσματικές, ενώ σε αυτό έχει ποντάρει το Instagram για να αυξήσει τα έσοδα από τις διαφημίσεις του.

Distribution of Mobile vs Non Mobile Page Views

Το Instagram φέρνει αποτελέσματα

Επειδή το Instagram -όπως προαναφέραμε- σχεδιάστηκε για κινητά, έχει τη δυνατότητα να δοκιμάζει διαφορετικού τύπου διαφημίσεις που μοιάζουν σχεδιαστικά τόσο πολύ στο feed, με αποτέλεσμα να μην παρενοχλούν τους χρήστες. Λόγω αυτού του καλού σχεδιασμού τους, τα αποτελέσματα των διαφημίσεων στο instagram είναι εκπληκτικά.

Επιπροσθέτως, οι διαφορετικού τύπου διαφημίσεις που υπάρχουν μπορεί να σε βοηθήσουν όχι μόνο στην αναγνωρισιμότητα του brand σου -βλέπε τον 1ο λόγο διαφήμισής σου στο Instagram-, αλλά και στο να φέρουν επισκέπτες στο site σου ή να αυξήσουν τις αγορές σου!

Έχεις εύκολη διαχείριση και μέσω της πλατφόρμας του Facebook

Το Facebook έχει φροντίσει να ενσωματώσει στη διαφημιστική του πλατφόρμα, που ονομάζεται Ads Manager, και τις διαφημίσεις του Instagram. Έτσι, η διαχείριση των διαφημίσεων γίνεται από το ίδιο εργαλείο, εξοικονομώντας χρόνο και κόπο!

Επιπλέον, μέσω αυτής της ενσωμάτωσης-σύνδεσης, το Instagram παίρνει αρκετές πληροφορίες από το Facebook για ό,τι έχει να κάνει με δημογραφικά στοιχεία. Πράγμα που μας οδηγεί στον τελευταίο και βασικό λόγο διαφήμισής σου στο Instagram.

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

Στοχεύεις σε πολύ συγκεκριμένο κοινό

Η διαφήμισή σου στο Instagram στοχεύει στο σωστό κοινό -και μπορείς να σιγουρευτείς γι΄αυτό. 

Είναι σημαντικό να ξέρεις ότι μιλάς στους σωστούς ανθρώπους κάθε φορά που διαφημίζεσαι, καθώς δαπανάς χρήματα και, σίγουρα, δεν θες να το κάνεις για διαφημιστικό κοινό που δεν ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου!

Στο Instagram χρησιμοποιούνται όλες οι διαφορετικές δυνατότητες στόχευσης που υπάρχουν στο Facebook. Οι βασικές, όπως είναι τα δημογραφικά στοιχεία/η περιοχική στόχευση/η ηλικία και το φύλο, αλλά και οι πιο εξελιγμένες δυνατότητες στόχευσης, όπως είναι τα ενδιαφέροντα/οι συμπεριφορές/τα look-alike κοινά ή τα custom κοινά.

Προειδοποιούμε όμως και αναφέρουμε ότι το κοινό του Instagram δεν είναι το ίδιο με του Facebook! Βάσει στοιχείων, το 59% των συνολικών χρηστών του Instagram ανήκει στο ηλικιακό γκρουπ 18-29 ετών.

Βάσει στατιστικών, το Instagram θεωρείται ένα από τα top εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ για οποιαδήποτε επιχείρηση. Η διαφήμισή σου στο Instagram μπορεί να σε βοηθήσει στην αναγνωρισιμότητα του brand σου, αν:

1ον) χειριστείς σωστά το περιεχόμενο που ανεβάζεις από πλευράς εικαστικών, καθώς είναι σημαντικό να τραβήξεις την προσοχή των χρηστών -εδώ η εικόνα ισούται με 1000 λέξεις.

2ον) στοχεύσεις στο σωστό κοινό.

Ο Χρυσός Οδηγός αναλαμβάνει να δημιουργήσει διαφημίσεις στο Instagram για την επιχείρησή σου, με το σωστό και πλέον αποτελεσματικό τρόπο. Έλα σε επαφή μαζί μας και… απόκτησε την εμπειρία του Instagram!

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Facebook Ads

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και να προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.









Σχετικά Άρθρα:

Scroll to Top

Δοκίμασε τη Δύναμη του xo.gr
Καταχώρισε Δωρεάν την Επιχείρησή σου!

6,5 Εκατομμύρια Επισκέψεις
Κάθε Μήνα Αναζητούν Επιχειρήσεις σαν τη Δική σου!