Διαφήμιση στο Facebook: Ένας πλήρης οδηγός Facebook Ads Types

Το Facebook και το Instagram αποτελούν σήμερα τα δημοφιλέστερα κοινωνικά δίκτυα στην Ελλάδα, με περισσότερους από 5,7 εκατομμύρια χρήστες στο Facebook και 2,6 εκατομμύρια χρήστες στο Instagram, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα (Slides 99, 103).
Τα νούμερα αυτά φανερώνουν τη δυναμική που έχουν τα παραπάνω social media στους Έλληνες χρήστες, οι οποίοι αποτελούν και τους εν δυνάμει πελάτες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες κάθε επιχείρησης.
Όπως μπορείς, λοιπόν, να αντιληφθείς το Facebook και το Instagram ενδείκνυνται για να προωθήσεις αποτελεσματικά την επιχείρησή σου σε άτομα που θα μπορούσαν να γίνουν πελάτες σου!
Ειδικότερα, η διαφήμιση μέσω Facebook σού δίνει τη δυνατότητα να εμφανίσεις τα προϊόντα/υπηρεσίες σου σε στοχευμένο κοινό, γρήγορα και εύκολα!
Οι διαφημίσεις Facebook, γνωστές και ως Facebook Ads (εμφανίζονται και στο περιβάλλον του Instagram), μπορεί πράγματι να αποτελέσουν μια ισχυρή πλατφόρμα διαφήμισης, σχεδόν, για κάθε είδος επιχείρησης.
Σε αυτό το άρθρο θα ανακαλύψουμε τους 6 +2 δημοφιλέστερους τύπους διαφήμισης σε Facebook & Instagram (Facebook Ads Types).
Έτσι, θα σε βοηθήσουμε να βρεις καλαίσθητους και αποτελεσματικούς τρόπους online προβολής της επιχείρησής σου.
Ακολούθησε τις οδηγίες μας και ξεκίνησε, τώρα, να διαφημίζεις στο Facebook τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου, με εύκολο τρόπο!
Εικόνα (Image Ads)
Οδήγησε τους χρήστες στον ιστότοπο που θέλεις, χρησιμοποιώντας εικόνες που μπορούν να δείξουν στους ενδιαφερόμενους τα προϊόντα της επιχείρησής σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ανεξάρτητα από τους στόχους της επιχείρησής σου, μια διαφήμισή της στο Facebook με φωτογραφία αποτελεί ένα εξαιρετικό μέσο για να ενισχύσεις την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης και των υπηρεσιών/προϊόντων της.
Οι διαφημίσεις αυτού του είδους σού προσφέρουν μια λιτή, αλλά περιεκτική προβολή. Χρησιμοποίησε εικόνες που εμπνέουν τους χρήστες, αλλά και εικόνες με διαφημιστικό κείμενο που τραβάει την προσοχή.
Πότε οι διαφημίσεις με φωτογραφίες είναι η καλύτερη επιλογή;
Όταν θέλεις να αυξήσεις την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σου.
Σε μια μελέτη του Facebook, μια σειρά από διαφημίσεις που είχαν μόνο φωτογραφίες ξεπέρασαν τις άλλες μορφές διαφήμισης αναφορικά με την κίνηση προς το site (75% περισσότεροι επισκέπτες).
Με λίγα λόγια, οι διαφημίσεις με εικόνα ενδείκνυνται, όταν θέλεις να οδηγήσεις περισσότερους χρήστες στο site σου.Όταν θέλεις να δημιουργήσεις μια διαφήμιση σε λίγα μόνο λεπτά.
Μπορείς να δημιουργήσεις μια διαφήμιση με φωτογραφία απευθείας από τη σελίδα σου στο Facebook.
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να δημιουργήσεις ένα post με εικόνα και να το δημοσιεύσεις, ώστε να το δει το κοινό σου.
Όταν θέλεις να ενισχύσεις την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων σου.
Όταν θέλεις να προωθήσεις κάποιο προϊόν σου, μια διαφήμισή του στο Facebook με φωτογραφία αποτελεί εξαιρετική επιλογή!
Το προϊόν μπορεί να ξεχωρίσει μεταξύ των υπολοίπων δημοσιεύσεων. Έτσι, μπορείς να τραβήξεις την προσοχή των υποψήφιων πελατών σου.
Ενέπνευσε το κοινό με μια διαφήμιση με φωτογραφία, την οποία μπορείς να δημιουργήσεις εύκολα!
Προδιαγραφές για Διαφημίσεις με Εικόνα
Βίντεο (Video Ads)
Αφηγήσου τη «διαφημιστική ιστορία» σου με εικόνα, ήχο και κίνηση! Με τις διαφημίσεις στο Facebook με βίντεο, μπορείς να κερδίσεις την προσοχή των χρηστών με ευχάριστο και αποδοτικό τρόπο.
Μπορείς να επιλέξεις ένα μικρής διάρκειας βίντεο, για να περάσεις γρήγορα το διαφημιστικό μήνυμά σου σε χρήστες που δεν έχουν πολύ χρόνο.
Εναλλακτικά, μπορείς να επιλέξεις ένα μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο, με πολύ περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα/υπηρεσίες σου.
Τα μεγαλύτερα βίντεο απευθύνονται σε χρήστες που διαθέτουν το χρόνο να τα παρακολουθήσουν και θέλουν να μάθουν περισσότερα για τις υπηρεσίες σου.
Πότε οι διαφημίσεις με βίντεο είναι η καλύτερη επιλογή;
Όταν θέλεις να δώσεις μεγάλο όγκο πληροφοριών σε μικρό χρονικό διάστημα.
Μέσω βίντεο, μπορείς να πεις περισσότερα σε μικρότερο χρονικό διάστημα απ’ ό,τι θα έκανες μέσω γραπτού κειμένου. Το βίντεο είναι πιο συναρπαστικό και μπορεί να μεταφέρει περισσότερες πληροφορίες, καθώς ενεργοποιεί πιο πολλές αισθήσεις «προβάλλοντας και λέγοντας» ταυτόχρονα!Τα παραπάνω χαρακτηριστικά κάνουν τις διαφημίσεις με βίντεο ιδανική επιλογή για να ενημερώσεις πλήρως το κοινό σου σχετικά με ένα προϊόν ή υπηρεσία σου. Έχε, όμως, υπόψη σου ότι το 47% της αξίας ενός βίντεο θα πρέπει εμπεριέχεται στα 3 πρώτα δευτερόλεπτα προβολής του καθώς, αυτός είναι ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν οι χρήστες των social media στην προβολή ενός video πριν μεταβούν σε άλλο περιεχόμενο. !
Όταν θέλεις περισσότεροι χρήστες να αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο ή/και το brand σου.
Όσοι βλέπουν μια διαφήμιση με βίντεο και θεωρούν ότι είναι ενδιαφέρουσα ή χρήσιμη, τη μοιράζονται με τις επαφές τους στα social media.
Στην πραγματικότητα, το Facebook φτάνει τις 8 δισεκατομμύρια ημερήσιες προβολές βίντεο. Ιδανική, λοιπόν, η επιλογή βίντεο για να σε δουν περισσότεροι χρήστες-εν δυνάμει πελάτες! Έχε, όμως, υπόψη σου ότι το 47% της αξίας ενός βίντεο θα πρέπει εμπεριέχεται στα 3 πρώτα δευτερόλεπτα προβολής του. Γι’ αυτό, είναι εξαιρετικά σημαντικό να τραβήξεις την προσοχή του κοινού όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, περνώντας το μήνυμά σου στα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα.
ΤΙΡ: Αν ο στόχος σου είναι οι πωλήσεις, δημιούργησε ένα βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, που να περιγράφει λεπτομερώς τα προϊόντα σου. Αν ο στόχος σου είναι η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σου, προσπάθησε να εκφράσεις γρήγορα το μήνυμά σου, με σαφή και αποτελεσματικό τρόπο.
Προδιαγραφές για Διαφημίσεις με Βίντεο
Πηγές έμπνευσης για Διαφημίσεις με Βίντεο
Συλλογή (Collection Ads)
Οι διαφημίσεις με συλλογή επιτρέπουν στους χρήστες να ανακαλύπτουν, να αναζητούν και να αγοράζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρεις, χωρίς να φεύγουν από το περιβάλλον του Facebook.
Οι χρήστες μπορούν να πατήσουν στη διαφήμισή σου, για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο προϊόν, απολαμβάνοντας μια εμπειρία γρήγορης φόρτωσης!
Πότε οι διαφημίσεις με συλλογή είναι η καλύτερη επιλογή;
Όταν θέλεις η διαδρομή από την ανακάλυψη μέχρι την ολοκλήρωση της αγοράς να είναι εύκολη.
Η διαφήμιση στο Facebook με συλλογή είναι μια μορφή διαφήμισης που επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να προχωρήσουν από το στάδιο της ανακάλυψης σε αυτό της αγοράς, μέσα από μια ομαλή και ευχάριστη εμπειρία.Σε κάθε διαφήμιση με συλλογή προβάλλεται ένα βασικό βίντεο ή μια βασική εικόνα, με τέσσερις μικρότερες συνοδευτικές εικόνες από κάτω, που εμφανίζονται σε συγκεκριμένη διάταξη (στυλ πλέγματος).
Έτσι, οι πελάτες που βλέπουν μια διαφήμιση συλλογής μπορούν από το Facebook, χωρίς να μεταφερθούν στο site σου, να ανακαλύψουν με ευχάριστο τρόπο τα νέα προϊόντα που έχεις, μέσα από ένα συνδυασμό βίντεο και εικόνων!
Αυτό είναι το στοιχείο που κάνει ολοένα και πιο δημοφιλείς τις διαφημίσεις συλλογών (διαφημίσεις collection) στο Facebook.
Προδιαγραφές για Διαφημίσεις Collection
Mobile Studio για Διαφημίσεις Collection
Εναλλασσόμενες Εικόνες (Carousel Ads)
Οι διαφημίσεις στο Facebook με εναλλασσόμενες εικόνες σού επιτρέπουν να προβάλεις έως δέκα εικόνες ή βίντεο σε μία μόνο διαφήμιση.
Σου δίνουν, επίσης, τη δυνατότητα να έχεις έναν ξεχωριστό σύνδεσμο για κάθε εικόνα ή βίντεο. Μπορείς να προβάλεις διαφορετικά προϊόντα ή να αφηγηθείς την ιστορία της επωνυμίας σου μέσα από διαδοχικές κάρτες.
Πότε οι διαφημίσεις με εναλλασσόμενες εικόνες είναι η καλύτερη επιλογή;
Όταν θέλεις να προβάλεις πολλά προϊόντα μαζί με τις προϊοντικές τους σελίδες.
Συμπεριέλαβε ένα διαφορετικό προϊόν σε κάθε κάρτα, με ένα σύνδεσμο που θα οδηγεί στην αντίστοιχη σελίδα του κάθε προϊόντος. Έτσι, δίνεις στους πελάτες σου περισσότερες επιλογές σε προϊόντα, ενώ βελτιώνεις και την εμπειρία χρήσης.Όταν θέλεις να προβάλεις τα επιμέρους χαρακτηριστικά ενός μόνο προϊόντος.
Χρησιμοποίησε κάθε εναλλασσόμενη κάρτα για να δείξεις διαφορετικές πτυχές ή λεπτομέρειες του προϊόντος και ενημέρωσε πληρέστερα τους πελάτες σου.
Όταν επιδιώκεις την αλληλεπίδραση με τους χρήστες.
Αφηγήσου μια εντυπωσιακή ιστορία, η οποία θα εξελίσσεται από τη μία κάρτα στην άλλη. Η μορφή αυτή παρακινεί τους χρήστες να προχωρήσουν στην επόμενη κάρτα κάθε φορά, για να δουν την εξέλιξη της ιστορίας!
Όταν θέλεις να εξηγήσεις μια διαδικασία.
Παρουσίασε στους ενδιαφερόμενους πώς λειτουργεί η επιχείρησή σου, το προϊόν ή η υπηρεσία σου, βήμα-βήμα με τη χρήση των καρτών.
Προδιαγραφές για Διαφημίσεις με Carousel
Παρουσίαση διαδοχικών εικόνων (Slideshow Ads)
Οι διαφημίσεις στο Facebook με παρουσίαση διαδοχικών εικόνων μοιάζουν με τις διαφημίσεις με βίντεο, καθώς διαθέτουν κίνηση, ήχο και κείμενο.
Αυτός ο τύπος διαφημίσεων θα σε βοηθήσει να αφηγηθείς την ιστορία σου με έναν εξαιρετικό τρόπο, κατάλληλο για διάφορες συσκευές και ταχύτητες σύνδεσης.
Σε αντίθεση με ορισμένες διαφημίσεις βίντεο, οι διαφημίσεις παρουσίασης διαδοχικών εικόνων (διαφημίσεις με Slideshow) είναι οικονομικά προσιτές και δημιουργούνται γρήγορα.
Μπορείς να δημιουργήσεις μια διαφήμιση με παρουσίαση διαδοχικών εικόνων μέσα σε λίγα λεπτά, από υπολογιστή ή κινητό και να χρησιμοποιηθεί για να αφηγηθείς μια ιστορία που εξελίσσεται.
Μπορείς, ακόμα, να δημιουργήσεις μια διαφήμιση με παρουσίαση διαδοχικών εικόνων από τις έτοιμες εικόνες που διατίθενται -στη διαδικασία δημιουργίας διαφημίσεων- από τη συλλογή του Facebook.
Πότε οι διαφημίσεις με παρουσίαση διαδοχικών εικόνων είναι η καλύτερη επιλογή;
Όταν θες να δημιουργήσεις μια εύκολη αλλά εντυπωσιακή διαφήμιση.
Η δημιουργία και η επεξεργασία των διαφημίσεων με παρουσίαση διαδοχικών εικόνων είναι απλή διαδικασία και, παρότι το κόστος παραγωγής αυτών των διαφημίσεων είναι χαμηλό, έχουν πολλά από τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα βίντεο σε επίπεδο εμπειρίας. Είναι άμεσες και έχουν εντυπωσιακό αποτέλεσμα!Όταν θέλεις να δημιουργήσεις διαφημίσεις απευθείας από τη σελίδα του Facebook.
Μπορείς να επιλέξεις από τις δωρεάν έτοιμες εικόνες και τη μεγάλη γκάμα εργαλείων επεξεργασίας βίντεο και μουσικών επιλογών που σου παρέχει η πλατφόρμα του Facebook και να δημιουργήσεις τη διαφήμισή σου.
Έτσι, δημιουργείς απευθείας από τη σελίδα του Facebook μια εντυπωσιακή διαφήμιση!
Όταν θέλεις να απλοποιήσεις μια περίπλοκη διαδικασία & να αποφύγεις την αφήγηση.
Όταν, για παράδειγμα, θέλεις να εξηγήσεις στους χρήστες μια σειρά βημάτων, οι εικόνες μπορούν να σε βοηθήσουν να τους δείξεις αυτό που θέλεις, χωρίς να το αφηγηθείς γραπτώς!
Προδιαγραφές για Διαφημίσεις με Slideshow
Άμεση εμπειρία (Instant Experience Ads)
Οι διαφημίσεις άμεσης εμπειρίας στο Facebook, παλιότερα γνωστές ως “Canvas”, αφορούν μόνο σε φορητές συσκευές, φορτώνουν γρήγορα και έχουν σχεδιαστεί έτσι, ώστε να κερδίζουν άμεσα την προσοχή του κοινού! Η άμεση εμπειρία είναι ένας τύπος διαφήμισης που προβάλλεται σε πλήρη οθόνη μετά το κλικ του χρήστη και «δίνει ζωή», με έναν ξεχωριστό τρόπο, στην επωνυμία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου. Σε μια άμεση εμπειρία, οι χρήστες μπορούν να παρακολουθήσουν ελκυστικά βίντεο και φωτογραφίες, να προβάλουν διαδοχικές εικόνες σύροντας το δάχτυλό τους, να γείρουν το κινητό τους για να δουν ολόκληρη την εικόνα και να εξερευνήσουν εικόνες lifestyle, που περιέχουν προϊόντα με ετικέτες. Και όλα αυτά, μέσα από μία και μόνο διαφήμιση (διαφήμιση Instant Experience)!
Πότε οι διαφημίσεις άμεσης εμπειρίας είναι η καλύτερη επιλογή;
Όταν θέλεις να προβάλεις τα προϊόντα και την επιχείρησή σου με εύκολο, ξεχωριστό και διαδραστικό τρόπο.
Δημιούργησε διαφημίσεις άμεσης εμπειρίας γρήγορα και εύκολα, χρησιμοποιώντας εύχρηστα templates από την πλατφόρμα του Facebook, συνδυάζοντας ποικίλες μορφές περιεχομένου, όπως videos, φωτογραφίες και carousel.Όταν θέλεις μια εναλλακτική μορφή διαφήμισης, για οποιονδήποτε στόχο.
Χρησιμοποιώντας τις πολλαπλές επιλογές απεικόνισηs που προσφέρει ο συγκεκριμένος τύπος διαφήμισης, είσαι σε θέση να δημιουργήσεις διαφημίσεις που θα ικανοποιούν διαφορετικούς στόχους της επιχείρησής σου, όπως:
Άμεση βιτρίνα.
Πρόβαλε τα προϊόντα σου σε συγκεκριμένη διάταξη (στυλ πλέγματος), ώστε οι χρήστες να μπορούν να δουν περισσότερα προϊόντα συγκεντρωμένα σε ένα σημείο. Σαν… μία βιτρίνα!
Απόκτηση πελατών.
Μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου με μια σελίδα προορισμού για κινητά που θα ωθεί τους χρήστες να κάνουν συγκεκριμένες ενέργειες.
Άμεσο άλμπουμ.
Δώσε στους χρήστες τη δυνατότητα να εξερευνήσουν τα προϊόντα σου, προβάλλοντάς τα μέσα από φωτογραφίες, σαν να ξεφυλλίζουν ένα άλμπουμ. Έτσι, τους δίνεις και τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν ενεργά!
Προδιαγραφές για Διαφημίσεις Instant Experience
Bonus
Οι παραπάνω 6 τύποι διαφημίσεων στο Facebook που αναλύσαμε αποτελούν τους βασικούς τύπους. Υπάρχουν και άλλες 2 περιπτώσεις που, αν και δεν αποτελούν τύπους διαφημίσεων, συχνά αναφέρονται ως τύποι διαφήμισης λόγω της ιδιαίτερης προβολής τους. Πρόκειται για τις Ιστορίες (Stories) και τις Προσφορές (Offer Ads).
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
Ιστορίες (Stories Ads)
Οι ιστορίες αποτελούν στις μέρες μας μια συνηθισμένη εμπειρία, η οποία προβάλλεται σε πλήρη οθόνη και επιτρέπει στους θεατές της να ανακαλύψουν τα προϊόντα που παρέχεις. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να εμπνεύσεις το κοινό σου να κάνει συγκεκριμένες ενέργειες από το κινητό του!
Θυμήσου ότι, στις ιστορίες, οι χρήστες θέλουν να βλέπουν από το κινητό τους ελκυστικό περιεχόμενο και άμεσα κατανοητό!
Τι είναι αυτό που κάνει τις ιστορίες -ως τύπο διαφήμισης- ιδανικές για τις επιχειρήσεις;
Οι ιστορίες προσελκύουν το ενδιαφέρον των πελατών.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Ipsos για λογαριασμό του Facebook, το 68% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι άρχισαν να ενδιαφέρονται περισσότερο για κάποια επωνυμία ή κάποιο προϊόν, αφού είδαν σχετικό περιεχόμενο στις Ιστορίες (Stories Ads).Οι ιστορίες προτρέπουν σε ενέργειες.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, το 58% απάντησε ότι έχει επισκεφθεί τον ιστότοπο της επωνυμίας για να βρει περισσότερες πληροφορίες, αφού είχε πρώτα δει ένα προϊόν/υπηρεσία σε μια ιστορία.
Οι ιστορίες είναι γρήγορες, αυθεντικές και χρήσιμες.
Στην ίδια έρευνα, οι συμμετέχοντες ερωτήθηκαν τι τους ενδιαφέρει περισσότερο να βλέπουν στις ιστορίες, από ένα Brand. Το 52% δήλωσε ότι θέλει οι ιστορίες να είναι γρήγορες και κατανοητές, το 50% ότι θέλει να βλέπει νέα προϊόντα και το 46% συμβουλές από ένα Brand.
Προδιαγραφές για Διαφημίσεις Stories
Δημιουργικές ιδέες για Stories
Προσφορές (Offer Ads)
Οι προσφορές στο Facebook είναι ένας τύπος διαφήμισης εκπτώσεων που μπορείς να κοινοποιήσεις στους πελάτες σου, για να τους προτρέψεις να κάνουν αγορές από τον ιστότοπό σου ή/και το φυσικό σου κατάστημα.
Όσα άτομα ζητούν online μια προσφορά, λαμβάνουν έναν εκπτωτικό κωδικό και ανακατευθύνονται στον ιστότοπό σου, για να κάνουν τις αγορές τους.
Μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον εκπτωτικό κωδικό κατά την ολοκλήρωση της αγοράς τους και να εξαργυρώσουν την αξία του.
Όσα άτομα ζητούν μια προσφορά που εξαργυρώνεται σε κατάστημα, λαμβάνουν ένα Barcode ή ένα QR Code, το οποίο μπορούν να χρησιμοποιήσουν από το κινητό τους στο ταμείο του καταστήματος.
Γιατί αξίζει να χρησιμοποιήσεις Διαφημίσεις Προσφορών;
Προσέγγιση υπαρχόντων ή νέων πελατών.
Οι διαφημίσεις προσφορών θα σε βοηθήσουν να ενισχύσεις τις πωλήσεις σου τόσο από τους υπάρχοντες πελάτες σου, όσο και βρίσκοντας νέους.
Προώθηση των πωλήσεων online & offline.
Κοινοποίησε προσφορές σε χρήστες και, έτσι, ενθάρρυνέ τους να επισκεφθούν την επιχείρησή σου για αγορές, είτε στο φυσικό είτε στο διαδικτυακό κατάστημά σου.
Προδιαγραφές για Διαφημίσεις με Προσφορά
Διάβασε Επίσης: Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσεις
Συνοψίζοντας
Όπως καταλαβαίνεις, πλέον, υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι για να προβάλεις στο Facebook, αλλά και το Instagram, την επιχείρησή σου.
Σημείωσε ότι, από όλους τους τύπους διαφήμισης που αναφέρθηκαν:
- Οι άμεσες εμπειρίες (Instant Experience Ads) εμφανίζονται μόνο σε mobile συσκευές και μόνο στο περιβάλλον του Facebook.
- Οι προσφορές (Offer Ads) εμφανίζονται μόνο στο περιβάλλον του Facebook.
Όλοι οι άλλοι τύποι διαφήμισης εμφανίζονται τόσο σε desktop, όσο και σε mobile συσκευές, στο περιβάλλον του Facebook, αλλά και του Instagram.
Εάν ακολουθήσεις τις παραπάνω συμβουλές, αλλά και τις οδηγίες του άρθρου, θα καταφέρεις να δώσεις ακόμη μεγαλύτερη αξία στην επιχείρησή σου και να αποκτήσεις ακόλουθους, αλλά και σταθερούς πελάτες.
Τι περιμένεις; Δοκίμασε, σήμερα κιόλας, να δημιουργήσεις διαφημίσεις στο Facebook.
Αν πάλι σου φαίνονται βουνό όλα όσα διάβασες, μην ανησυχείς! Η ομάδα των Online Διαφημίσεων του Χρυσού Οδηγού είναι στη διάθεσή σου, για να μελετήσει, να σχεδιάσει και να υλοποιήσει διαφημίσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες της επιχείρησής σου.
Προσέλκυσε πελάτες μέσω Facebook Ads
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και να προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.
- October 10, 2019
- , Digital Marketing, Facebook Ads
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:

Rakuten Viber: 4.000 Ευρώ Χρηματικό Έπαθλο για Μικρές Επιχειρήσεις
Δες πως μπορείς να επωφεληθείς απο τον διαγωνισμό Viber Rakuten για μικρές επιχειρήσεις και λάβε τώρα μέρος

SEO Tips 2025: Αυτά είναι τα best practices στο SEO που πρέπει να γνωρίζεις
Δείτε νέες SEO Τάσεις για το 2025 που θα υπερεσχίσουν και ποιές είναι καλές πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσει κάθε επιχείρηση

6+1 κομβικές αλλαγές στο Instagram που πρέπει να γνωρίζουν οι επαγγελματίες
Δες 7 σημαντικές αλλαγές που έγιναν στο Instagram και θα επηρεάσουν τον επαγγελματικό σου λογαριασμό.

Google Αξιολογήσεις: Πώς να αυξήσω τις Κριτικές στην επιχείρησή μου;
Πλέον οι αξιολογήσεις στον online κόσμο αποτελούν ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση. Μάθε σε αυτό το άρθρο πώς να τις διαχειρίζεσαι αποτελεσματικά.