Facebook Ads: Μάθε πως θα προάγουν το χώρο εστίασής σου

Facebook Ads: Μάθε πως θα προάγουν το χώρο εστίασής σου!

Είτε είσαι ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου που βρίσκεται στο ψηλότερο σημείο ενός νησιού, είτε έχεις μια καφετέρια στο κέντρο της πόλης, είτε διατηρείς μια αλυσίδα φαγητού ταχείας κατανάλωσης, θα πρέπει να έχεις ενεργή παρουσία στο Facebook κάθε ημέρα της εβδομάδας, όλο το χρόνο.

Εάν δε χρησιμοποιείς τις δυνατότητες που σου δίνει το Facebook για να φθάσεις στους πελάτες σου, τότε παραλείπεις ένα από τα αποτελεσματικότερα κανάλια διαφήμισης της επιχείρησής σου. Και το χειρότερο είναι ότι εάν δεν προάγεις το χώρο μαζικής εστίασης σου στο Facebook, υπάρχουν ανταγωνιστές σου που το κάνουν και μάλιστα πολύ καλά, «κλέβοντας» με αυτό τον τρόπο τους πελάτες σου.

Σε αυτό το άρθρο θα περιγράψουμε, πώς το Facebook μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας του χώρου εστίασης, του οποίου είσαι ιδιοκτήτης, αλλά και 4 σημαντικές τακτικές αναρτήσεων στο Facebook

Πως το Facebook μπορεί να προάγει το χώρο εστίασής σου;

Το Facebook είναι το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο και σε αυτό συγκεντρώνονται οι εν δυνάμει αλλά και οι υποψήφιοι πελάτες σου. Οι περισσότεροι από αυτούς χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να συνδεθούν στο Facebook και να επικοινωνήσουν με τους φίλους τους αλλά και για να κοινοποιήσουν την παρουσία τους σε κάποια τοποθεσία, να μοιραστούν γεγονότα και απόψεις.

Κάποιοι από τους ανταγωνιστές σου δημιουργούν τακτικό περιεχόμενο για την εταιρική τους σελίδα και έχουν φανατικό κοινό που τους ακολουθεί, αλληλεπιδρά μαζί τους και επισκέπτεται την επιχείρησή τους. Άλλοι πάλι εξακολουθούν να ακολουθούν τις παραδοσιακές πρακτικές μάρκετινγκ. Εσύ πρέπει να πάρεις το ‘’παιχνίδι’’ από τους τελευταίους και να ακολουθήσεις – ξεπεράσεις τους υπόλοιπους ώστε να επικρατήσεις.

Ξέχασε τις οργανικές θέσεις στο Facebook – Δεν υπάρχουν χωρίς αναρτήσεις

Πολλές επιχειρήσεις εμφανίζονται στο Facebook χωρίς όμως να έχουν καταλήξει στη στρατηγική που θα ακολουθήσουν. Βρίσκονται σε αυτό επειδή το κάνουν όλοι και πιστεύουν ότι η επιχείρησή τους θα προβληθεί μέσω οργανικών αποτελεσμάτων.

Tips για Digital Marketing στο mail σου
Γράψε το Όνομα και το Email σου για να μάθεις πώς να κερδίζεις Νέους Πελάτες πιο αποτελεσματικά

Ξέχασε τις οργανικές θέσεις στο Facebook, καθώς το ίδιο έχει περιορίσει την έκθεσή της επιχείρησης σου στο 2% από τη βάση των χρηστών που έχουν αλληλεπιδράσει με τη σελίδα σου – εάν είχες 1.000 χρήστες, θα μπορούσες να φτάσεις σε 20 νέους fan στην καλύτερη περίπτωση. Χωρίς αναρτήσεις, δεν έχεις καμία έκθεση στους χρήστες που χρησιμοποιούν το Facebook (αυτό ισχύει για σχεδόν όλα τα κοινωνικά δίκτυα– χωρίς αναρτήσεις η δυνατότητά σου να ασκήσεις επίδραση στο κοινωνικό σύνολο είναι σοβαρά περιορισμένη).

Το Facebook σου δίνει απίστευτες δημογραφικές δυνατότητες στοχοθέτησης.

Κάνε αναρτήσεις για το κοινό που θες να προσελκύσεις στο εστιατόριο, την ταβέρνα ή το beach bar σου. Όρισε από τα σχετικά πεδία που θα βρεις στην εφαρμογή του Facebook τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών σου και παρουσίασε τους την επιχείρησή σου.

Όλες οι επιλεγμένες μεταβλητές σε αυτό το παράδειγμα μπορούν να τροποποιηθούν προκειμένου να προστεθούν και να αφαιρεθούν δεδομένα, με σκοπό να δημιουργηθεί ακριβέστερη στοχοθέτηση. Έτσι σκέψου αυτό για μια στιγμή – ποιά άλλη πλατφόρμα διαφήμισης μπορεί να σου δώσει ένα ακροατήριο όπως αυτό; Δεν υπάρχει καμία!

fb_analytics
Ορισμός δημογραφικών στοιχείων μέσω της εφαρμογής του Facebook

 

Οι επιλογές μέσα στο Facebook, που ορίζουν την ακριβή στοχοθέτηση του χώρου μαζικής εστίασης, βασισμένες στα ενδιαφέροντα, τα Likes, και τις συμπεριφορές, είναι πολλές. Δες μερικές τακτικές μέσα από τις οποίες μπορείς να στοχεύσεις επακριβώς στο κοινό που σε ενδιαφέρει.

Τακτική αναρτήσεων στο Facebook #1: Κάνε ποστ ανάλογα με την εποχικότητα.

Ανέβασε φωτογραφίες με πιάτα που δημιούργησε ο Chef του εστιατορίου σου ειδικά για τις ημέρες των Χριστουγέννων, ή με τα δροσερά ροφήματα που σερβίρεις στο beach bar σου και περιέχουν φρέσκα φρούτα εποχής . Φυσικά θα πρέπει να φροντίσεις οι φωτογραφίες να είναι καλής ανάλυσης και στο σωστό μέγεθος ( 860 × 860px είναι μια καλή διάσταση). Επίσης, μη διστάσεις να αντλήσεις περιεχόμενο από τους ίδιους τους πελάτες σου.

Τακτική αναρτήσεων στο Facebook #2: Προώθησε τους τρόπους ψυχαγωγίας που προσφέρεις.

Διοργανώνεις στο εστιατόριο σου βραδιές με ζωντανή μουσική ή αντίστοιχα οι θαμώνες της καφετέριας σου έχουν την ευκαιρία κάθε Κυριακή να χορέψουν σε latin ρυθμούς; Αν ναι, μη παραλείψεις να ενημερώσεις τους πιθανούς ενδιαφερόμενους για αυτές σου τις ενέργειες.

Παραδείγματος χάριν, εάν διατηρείς ένα μπαρ με jazz επιρροές στο κέντρο της πόλης και σερβίρεις μόνο εκλεκτές ποικιλίες κρασιών, θα πρέπει να στοχεύσεις στο αντίστοιχο κοινό που αναζητά αυτά τα χαρακτηριστικά για την ψυχαγωγία του. Αυτό σημαίνει ότι το κοινό σου δεν θα είναι ο rock τύπος που μένει στα ανατολικά προάστια και προτιμά τις παγωμένες μπύρες.

Τακτική αγγελιών Facebook #3: Αντάμειψε τους υπάρχοντες πελάτες σου

Σύλλεξε δεδομένα για τους πελάτες που επιλέγουν συχνά την επιχείρησή σου (μέσω retargeting με τα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία ή μέσω του website σου) και ενημέρωσε τους ότι μπορούν να κερδίσουν ένα δωρεάν γεύμα ή εκπτωτικά κουπόνια, ή εναλλακτικά όρισε ημέρες ή ώρες που θα προσφέρεις τα προϊόντα του καταλόγου σας, σε καλύτερες τιμές.

Τακτική αναρτήσεων Facebook #4: Πόσταρε με τη βοήθεια του παραδοσιακού μάρκετινγκ

Είσαι λάτρης των παραδοσιακών τακτικών μάρκετινγκ, προβάλεις το χώρο εστίασης σου στο ραδιόφωνο, ή την TV; Τότε κάνε αναρτήσεις στο Facebook ακολουθώντας τις πρακτικές του παραδοσιακού μάρκετινγκ, με έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Το Facebook προσφέρει πολλές δυνατότητες για τη δημοσιοποίηση του εμπορικού σου σήματος ή των highlights του χώρου εστίασής σου. Μπορείς να ποστάρεις από μια απλή φωτογραφία με ένα από τα πιάτα που θα βρει κάποιος στον κατάλογο του εστιατορίου σου μέχρι και την τηλεοπτική καμπάνια που έκανες για το ταχυφαγείο σου.

Συμπέρασμα:

To Facebook έχει τόσες πολλές επιλογές που σου παρέχουν τη δυνατότητα να προσελκύσεις το κοινό που σε ενδιαφέρει να έρθει στο χώρο μαζικής εστίασής σου και να γίνει πελάτης του, και αν τις αξιοποιήσεις σωστά θα έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Μάθε περισσότερα για τις σχετικές υπηρεσίες που προσφέρει ο Χρυσός οδηγός.

Facebook Ads Promotion

Η Ιωάννα Χ. είναι copywriter στην ομάδα του Χρυσού Οδηγού. Ως κειμενογράφος επικεντρώνεται στη συγγραφή κειμένων που θα προωθήσουν αποτελεσματικά ένα προϊόν ή μια ιστοσελίδα, με γνώμονα πάντα τις αρχές που προστάζει το SEO. Θεωρεί ότι το κείμενο είναι το άλλο μισό μιας εικόνας και πως το ένα δε δύναται να υπάρξει χωρίς το άλλο, αν θέλουμε να προωθήσουμε κάτι με σωστό τρόπο. Στον ελεύθερό της χρόνο, βλέπει ταινίες που η αδρεναλίνη χτυπά κόκκινο και ταξιδεύει… συνήθως σε προορισμούς που ούτε η ίδια δε γνωρίζει!

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing.

Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε spamάρουμε με άσχετα emails!

Μάθε πώς θα Κερδίσεις Νέους

Πελάτες μέσω Internet

Τέλεια! Σύντομα θα λάβεις τα πρώτα tips μας στο email σου