11 Επιτυχημένες Συνταγές για Ακαταμάχητους Τίτλους Newsletter!
Ό,τι και να έχεις ακούσει γύρω από το email marketing, ό,τι και αν έχεις διαβάσει σχετικά με τη συγγραφή περιεχομένου που αφορά τα emails και newsletter που αποστέλλεις στους πελάτες σου, δεν έχει κανένα νόημα, αν αποφύγεις να δώσεις την πρέπουσα σημασία στον τίτλο τους.
Έχετε ακουστά τον David Ogilvy , τον πατέρα της διαφήμισης;
Σύμφωνα με τις έρευνες που παραθέτει ο ίδιος, 5 φορές περισσότεροι άνθρωποι διαβάζουν τον τίτλο από το κυρίως κείμενο. Συμπληρώνοντας:
‘’Αν ο τίτλος της διαφήμισης σας δεν οδηγεί στην πώληση τότε έχετε σπαταλήσει το 90% των χρημάτων σας άδικα’’
Ενώ μπορεί ο τίτλος να φαίνεται ότι αποτελεί μικρό κομμάτι του μηνύματός σου, είναι μία από τις πρώτες εντυπώσεις που θα δημιουργήσεις στους παραλήπτες σου.
Προσπάθησε να φανταστείς το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο των παραληπτών σου σαν την αναμενόμενη συναυλία του αγαπημένου σου συγκροτήματος και τον τίτλο σαν το εισιτήριό σου για αυτήν. Αν ο στόχος σου θα ήταν να σε ανεβάσουν στη σκηνή ως σωστός φαν που σέβεται τον εαυτό του, τότε ο τίτλος σου είναι το «όχημα» σου για να ξεχωρίσεις ανάμεσα στα άλλα newsletters.
Θέλεις, λοιπόν, το περιεχόμενό σου o παραλήπτης να το ανοίξει, να το διαβάσει και να κάνει κλικ;
Διάβασε παρακάτω για μερικές δοκιμασμένες συνταγές για να αναβαθμίσεις τους τίτλους των newsletters σου και να ενισχύσεις το άνοιγμα τους.
Όλα ξεκινούν με την εφαρμογή 4 κανόνων από πλευράς περιεχομένου που πρέπει να ακολουθούμε ευλαβικά!
Ο Τίτλος πρέπει να είναι:
- Mοναδικός,
- Aπόλυτα ακριβής,
- Nα υπόσχεται απάντηση σε καίρια ερωτήματα
- Nα είναι χρήσιμος
Μοναδικός
Θα πρέπει να δώσεις το δικό σου στίγμα. Καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσεις λέξεις που δεν συναντώνται συχνά μιας και οι αναγνώστες κάθε μέρα βομβαρδίζονται από χιλιάδες τίτλους.
Σπάσε την μονοτονία με μια παροιμία, ένα αστείο, μια φράση που έχει γίνει viral λόγω εποχής ή ακόμα και ένα emoji για να κάνει το δικό σου newsletter να ξεχωρίσει!
Απόλυτα Ακριβής
θα πρέπει κάθε φορά που θα κάνεις μια αποστολή να σκέφτεσαι ότι ο πελάτης σου δέχεται χιλιάδες newsletters σε καθημερινή βάση.
Καταλαβαίνεις ότι δεν έχει χρόνο και διάθεση να αποκωδικοποιήσει το ελάχιστο. Από τον τίτλο θα καταλάβει αν θα αποζημιωθεί με γνώση, προτάσεις και λύσεις, για τον χρόνο που θα δαπανήσει για να διαβάσει το περιεχόμενο.
Χρήσιμος
Σχεδόν ταυτίζεται με το ότι πρέπει να είναι απόλυτα ακριβής. Ο αναγνώστης θέλει να ξέρει εάν το newsletter του ικανοποιεί κάποια από τις ανάγκες που ήδη έχει ή πιθανός να έχει, αλλά και τι ακριβώς τι θα κερδίσει από αυτό!
Μην προβληματίζεσαι αν θα πετύχεις και τα 4! Πολλές φορές αρκούν και 2 από αυτά για να προσελκύσεις τον αναγνώστη.
Αφού λοιπόν εξασφαλίσουμε τα θεμελιώδη, πάμε να δούμε έξυπνα tips που μπορούν να σε βοηθήσουν να πετύχεις τον στόχο σου, που δεν είναι άλλος από το άνοιγμα του newsletter και τελικά το click πάνω σ’ αυτό!
Bonus Tip: Οι τίτλοι με ερωτήσεις έχουν αντίκτυπο στα συναισθήματα των χρηστών και για να ικανοποιήσουν την περιέργεια τους φυσικά θα πρέπει να κάνουν κλικ.
Για παράδειγμα, ελεύθερος επαγγελματίας αναρωτιέται αν υπάρχει λόγος να επενδύσει χρήματα σε πληρωμένη διαφήμιση στη Google. Αν το newsletter που θα αποσταλεί, έχει τίτλο: «10+1 Μύθοι για τα Google Ads που Ίσως Πρέπει να Ξεχάσεις!» ο αναγνώστης από την αρχή κατανοεί ότι θα πάρει απαντήσεις για ένα σημαντικό ερώτημα που τον απασχολεί.
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
Πρόσθεσε αριθμούς στους τίτλους σου!
Υπάρχει σιγουριά στους αριθμούς όπως λέει μια αγγλική παροιμία! Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο τόσοι πολλοί χρησιμοποιούν αριθμούς στους τίτλους τους. Δουλεύει!
Τίτλος που περιλαμβάνει αριθμητικά στοιχεία εντοπίζεται ευκολότερα από το μάτι γιατί στους ανθρώπους δεν αρέσει η αβεβαιότητα και η γενικότητα που αποπνέεται από έναν γενικό τίτλο χωρίς αριθμούς.
Για του λόγου το αληθές, κάνε το εξής:
Άνοιξε τα εισερχόμενα μηνύματά σου και παρατήρησε τους τίτλους των emails που έχεις λάβει σήμερα: Από ιστοσελίδα αθλητικού περιεχομένου μέχρι ιστοσελίδα που έχει θέμα τη μόδα, υπάρχουν ελάχιστοι που δεν χρησιμοποιούν αριθμούς για να ξεκινήσουν τον τίτλο τους.
Πηγή: moz.com
Δεν υπάρχει κανένας κανόνας σχετικά με το ποιοι αριθμοί λειτουργούν καλύτερα, αλλά οι άνθρωποι συνήθως θυμούνται μόνο τρία με πέντε στοιχεία. Βάσει αυτού, μερικές φορές ένας πολύ ασαφής αριθμός όπως το 14 ή το 23 μπορεί να προσελκύσει την προσοχή τους περισσότερο!
Προσοχή: Μην κάνεις υπερβολική χρήση αριθμών ή αυθαίρετη χρήση τους. Εάν το μήνυμά σου έχει πολλές πληροφορίες, σαφώς η προσθήκη ενός αριθμού στον τίτλο θα κάνει στον αναγνώστη τα βασικά σημεία πιο εύπεπτα. Αλλά αν το άρθρο δεν το χρειάζεται, μην το πιέζεις!
Ενημέρωσε τον αναγνώστη για το περιεχόμενο που πρόκειται να διαβάσει
Πατώντας πάνω στα χαρακτηριστικά που αναλύσαμε παραπάνω ο τίτλος πρέπει να ξεκαθαρίζει στον αναγνώστη τι πρόκειται να διαβάσει και που πρόκειται να τον ωφελήσει.
Σκέψου τον τίτλο σαν τα περιεχόμενα ενός βιβλίου ή την διαφημιστική πινακίδα ενός καταστήματος. Σου δείχνουν ακριβώς τι πρόκειται να διαβάσεις και να δεις, ενώ ταυτόχρονα κινούν την περιέργεια σου για να πας στο κείμενο ή αντίστοιχα να επισκεφτείς το κατάστημα.
Χρησιμοποίησε δεδομένα
Δεν είναι εφικτό σε όλους τους τίτλους, αλλά όταν μπορείς, είναι ενδιαφέρον να αναφέρεις τα δεδομένα σε περιπτώσεις στις οποίες δείχνεις στον αναγνώστη πώς μπορείς να τον βοηθήσεις να αυξήσει την απόδοση ή να μειώσει την απώλεια.
Για παράδειγμα, ποιο email θα σε εξίταρε περισσότερο να ανοίξεις:
Email με τίτλο: Πώς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα; ή Πώς να αυξήσεις τις πωλήσεις σου κατά 50% στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα;
Τα στατιστικά στον τίτλο, δίνουν στον αναγνώστη μια εικόνα για τι μεγέθη θα διαβάσει και οπτικοποιεί άμεσα τα οφέλη που θα αποκομίσει από την ανάγνωση του μηνύματος.
Βάλε συναίσθημα:
Αν πραγματικά θέλεις να ανοίξουν οι αναγνώστες στο περιεχόμενό σου, τότε θα πρέπει να τους προκαλέσεις.
Αυτό που προτείνουμε να κάνεις είναι αφού βρεις τον βασικό σου τίτλο, προσπάθησε να τον «ντύσεις» με λέξεις – φράσεις που προκαλούν συναισθήματα και εμπνέουν τους αναγνώστες όπως θυμό, χαρά, ενθουσιασμό, φόβο ή περιέργεια.
Παράδειγμα:
Τίτλος: 5 συνταγές για γλυκά κέικ
Συναισθηματικός τίτλος: 5 «μαμαδίστικες» συνταγές για γλυκά κέικ
Λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν!
Οι κινητές συσκευές έχουν μπει στη ζωή μας για τα καλά και μιας και τις χρησιμοποιούμε ως απόληξη του χεριού μας και ως το κινητό μας γραφείο, το μεγαλύτερο μέρος των μηνυμάτων μας το διαβάζουμε από εκεί.
Οι τίτλοι λοιπόν δεν μπορούν να ξεφύγουν ποτέ από τον χρυσό κανόνα των 70 χαρακτήρων ή 6 με 8 λέξεων, που αντιστοιχούν σε όσες λέξεις μπορεί να διαβάσει κάποιος στην οθόνη της έξυπνης συσκευής του.
Είναι πιθανό αν κάποιος δεν μπορεί να διαβάσει ολόκληρο τον τίτλο σου με μια ματιά, να μην ενδιαφερθεί για το τι γράφει στην συνεχεία και απλά να το προσπεράσει.
Πολλές φορές θα μου πεις, ο τίτλος δεν γίνεται να είναι σύντομος. Σε αυτές τις περιπτώσεις διάλεξε να φαίνεται με προτεραιότητα αυτό που θα δελεάσει το χρήστη να διαβάσει περισσότερα και να ανοίξει το ένα από τα παραπάνω tips.
Απόφυγε το γ’ πρόσωπο
Το γ’ ενικό πρόσωπο κάνει κατά κανόνα τον λόγο περισσότερο αντικειμενικό αλλά ταυτόχρονα και… απρόσωπο.
Χρησιμοποιώντας β’ ενικό ή πληθυντικό δίνεις στο λόγο σου αμεσότητα μιας και δημιουργείς την ψευδαίσθηση στον αναγνώστη ότι απευθύνεσαι προσωπικά σ’ αυτόν, παρακινώντας και προβληματίζοντάς τον.
Παράδειγμα
Γ’ πρόσωπο: 5 Digital Marketing Tips για Συνεργεία Αυτοκινήτων
Β’ πρόσωπο: Έχεις συνεργείο αυτοκινήτων; Βρες 5 Digital Marketing Tips για σένα!
Δημιούργησε πολλούς τίτλους
Πριν αποφασίσεις για τον τελικό τίτλο ενός άρθρου γράψε μια σειρά από τίτλους χρησιμοποιώντας τις παραπάνω μεθόδους σε συνδυασμό με πιθανές δικές σου.
Σε γενικές γραμμές φρόντισε οι τίτλοι σου να περιβάλλονται από έναν αέρα μυστηρίου χωρίς ποτέ να το παρακάνεις αλλά ούτε και να αποκαλύπτεις όλο το ζουμί του κυρίως άρθρου στον τίτλο
Αν θέλεις να πας τα πράγματα ένα επίπεδο παραπάνω, μην φοβηθείς να πειραματιστείς. Κανείς μας δεν μπορεί να βρει τον κατάλληλο τίτλο κατευθείαν. Σκέψου φράσεις σχετικές με το άρθρο σου, «παίξε με τις λέξεις» αλλάζοντας τους σειρά.
Δεν δίνεις εξετάσεις πάνω στην γλώσσα που γράφεις! Αν θεωρείς πως οι κανόνες σύνταξης δεν βοηθούν για να κάνουν τον τίτλο πιο ελκυστικό, μην διστάσεις να τους παρακάμψεις!
Διάβασε Επίσης: 5 E-mail Marketing Tips για την Επιχείρησή σου
Συνοψίζοντας
Συνοψίζοντας λοιπόν να θυμάσαι τα 4 χαρακτηριστικά του τίτλου, να μην φοβάσαι να βάλεις αριθμούς και δεδομένα, αλλά και να πειραματίζεσαι μέχρι να φτάσεις στο τελικό αποτέλεσμα. Με τον καιρό θα δεις ότι θα καταλήγετε πιο εύκολα στο κατάλληλο τίτλο, αφού δοκιμάζοντας θα μάθεις και τι αποδίδει καλύτερα στους αναγνώστες σου!
Εάν χρειάζεσαι βοήθεια και θέλεις κάποιον να σε συμβουλέψει ως προς τα προαναφερθέντα, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι του Χρυσού Οδηγού μπορούν να σε καθοδηγήσουν σωστά, προτείνοντάς σου λύσεις βασισμένες στις δικές σου ανάγκες.
Αναβάθμισε την Online Παρουσία σου!
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου
- June 25, 2019
- , Digital Marketing, Email Marketing
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
Ο Χρυσός Οδηγός δείχνει τον δρόμο προς το GDPR
Ο Χρυσός Οδηγός αναδείχθηκε νικητής στα φετινά Compliance Awards 2023 , λαμβάνοντας το Χρυσό βραβείο για τη συμμετοχή του στην υπηρεσία GDPR COMPLIANCE
Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε μια Επιχείρηση
Μάθε τα πάντα για τον ρόλο του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPO) και λάβε τα κατάλληλα μέτρα για την επιχείρησή σου.
Καλοκαιρινή απόδραση με Summer Reading List για Digital Marketing
Διάβασε τα καλύτερα άρθρα του blog μας για Digital Marketing στις καλοκαιρινές σου διακοπές και βοήθησε την επιχείρισή σου να κατακτήσει τον ψηφιακό κόσμο!
Google Performance Max Καμπάνιες: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις το 2024
Μάθε όλες τις αλλαγές, προσθήκες και αναβαθμίσεις, για τις Performance Max καμπάνιες του 2024 και μεγιστοποίησε τις μετατροπές και τις πωλήσεις σου.