9 Email Marketing Συμβουλές για να αυξήσεις τα κέρδη σου!
Θέλεις να αυξήσεις τα κέρδη της επιχείρησής σου; Δες τις πιο σημαντικές email marketing συμβουλές που θα ανανεώσουν την marketing στρατηγική σου.
Παρόλο που τον τελευταίο καιρό τα social media έχουν εισέλθει δυναμικά στο χώρο του digital marketing και καταλαμβάνουν μεγάλο ποσοστό των προωθητικών ενεργειών, το email marketing παραμένει ένα ευρέως διαδεδομένο κανάλι με πολλές δυνατότητες και καθόλου ή χαμηλό κόστος.
Η δυναμική παρουσία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη ζωή του αγοραστικού κοινού, ενισχύει την ανάγκη για εύρεση της βέλτιστης πρακτικής email marketing. Εφαρμόζοντας την καλύτερη πρακτική, αυξάνονται οι πιθανότητες να επιτευχθεί ο τελικός στόχος που είναι η πώληση, η ενημέρωση ή η εγγραφή νέων συνδρομητών. Μπορείς να μάθεις για τη σημασία του email marketing για τις επιχειρήσεις στο άρθρο του Adsolutions <<6 Λόγοι για τους οποίους χρειάζεσαι το Email Marketing>>.
Εμείς συγκεντρώσαμε 9 Συμβουλές για να αυξήσεις τα κέρδη σου μέσω του email marketing. Διάβασε παρακάτω και δες προσεκτικά τί εννοούμε!
Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις
Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!
Δημιούργησε ελκυστικούς τίτλους.
Ο τίτλος στο θέμα, παίζει σημαντικό ρόλο στο ποσοστό των ατόμων που ανοίγουν ένα email. Πριν ξεκινήσεις να γράφεις τον τίτλο στο email που θα στείλεις στη λίστα πελατών σου, σκέψου τι θα σε παρακινούσε για να ανοίξεις ένα email. Ο τίτλος του email, πρέπει να προκαλεί στον παραλήπτη περιέργεια και ενδιαφέρον.
Δημιούργησε έναν περιεκτικό τίτλο από τέσσερις έως εφτά λέξεις -το όριο των λέξεων το θέτουμε για να μην κόβονται οι τίτλοι στις κινητές συσκευές-. Ακόμη, ένας σύντομος αλλά ενδιαφέρον τίτλος τραβάει περισσότερο την προσοχή του παραλήπτη, από ένα μεγάλο και κουραστικό τίτλο.
Χρησιμοποίησε emojis ✔️ ? στον τίτλο.
Τα emojis, είναι τα μικρά προσωπάκια, ζωάκια κι άλλοι χαρακτήρες που έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε πολλά newsletters που λαμβάνεις. Ολοένα και περισσότερες εταιρείες τα εντάσσουν στους τίτλους των newsletters, θέλοντας να τραβήξουν την προσοχή του παραλήπτη και παράλληλα να του προκαλέσουν ένα ευχάριστο συναίσθημα.
Τα αποτελέσματα των ερευνών που έχουν διεξαχθεί για τη θετική ή αρνητική επίδραση των emojis στο ποσοστό των παραληπτών που ανοίγουν το email, δε συμφωνούν μεταξύ τους. Ωστόσο, το Search Engine Journal πραγματοποίησε σχετική έρευνα και το συμπέρασμα που προέκυψε ήταν ότι πρέπει οι επιχειρήσεις να τεστάρουν αυτές τις τεχνικές και να αποφασίζουν εάν έχουν θετικό αποτέλεσμα καθώς σε κάποιους επαγγελματικούς κλάδους μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο.
Κάνε τον τίτλο πιο προσωπικό.
Πώς θα κάνεις την συγκεκριμένη email marketing συμβουλή πραγματικότητα; Σίγουρα, έχεις παρατηρήσει και στη δική σου αλληλογραφία ότι πολλές φορές στον τίτλο περιλαμβάνεται το όνομά σου. Αυτό είναι ένα τρικ που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να νιώθουν οι παραλήπτες ότι το email τους αφορά προσωπικά.
Πολλές φορές, οι εταιρείες πέρα από το όνομα του παραλήπτη, χρησιμοποιούν κι άλλες πληροφορίες που έχουν να κάνουν με το επάγγελμα, τα ενδιαφέροντα και τις δραστηριότητες του παραλήπτη. Έρευνες δείχνουν ότι οι πιθανότητες να ανοίξει ο παραλήπτης το email, αυξάνονται όταν προσωποποιείς τον τίτλο.
Δοκίμασε διαφορετικές εκδοχές τίτλου σε ορισμένο αριθμό παραληπτών.
Εάν δεν είσαι σίγουρος για τον τίτλο που έδωσες στο email σου, η συμβουλή μας είναι να δημιουργήσεις διαφορετικές του εκδοχές και να δοκιμάσεις να στείλεις αυτές τις εκδοχές σε ένα ποσοστό των παραληπτών της λίστας σου. Έπειτα, όταν πάρεις τα αποτελέσματα για το email που ανοίχτηκε από τους περισσότερους παραλήπτες, μπορείς να επιλέξεις να στείλεις εκείνο στην υπόλοιπη λίστα παραληπτών. Η πλατφόρμα Mailchimp, σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις τα παραπάνω ακολουθώντας εύκολα βήματα.
Όρισε τι θες να εμφανίζεται στο κείμενο που ακολουθεί τον τίτλο.
Συνηθίζεται μετά τον τίτλο του email, να εμφανίζεται μία γραμμή κειμένου (preview) που είτε αποτελεί την πρώτη γραμμή του email, είτε ορίζεται από τον ίδιο το συντάκτη. Είναι καλό να ορίζεις το κείμενο που θα διαβάζει ο χρήστης και το κείμενο αυτό να έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά.
Το κείμενο πρέπει να είναι από 50 έως 70 χαρακτήρες, να μην είναι επανάληψη ή περίληψη του περιεχομένου του email και να παρακινεί τον παραλήπτη να ανοίξει το email. Οι περισσότερες πλατφόρμες που χρησιμοποιούνται στο email marketing, σου δίνουν αυτή τη δυνατότητα και πρέπει να την εκμεταλλευτείς προς όφελός σου.
Όπως, κατάλαβες ο τίτλος παίζει σημαντικό ρόλο στο newsletter. Δες ακόμη περισσότερα tips στο <<11 Επιτυχημένες Συνταγές για Ακαταμάχητους Τίτλους Newsletter!>> και εντυπωσίασε τους συνδρομητές σου!
Δημιούργησε περιεχόμενο σχετικό με τα ενδιαφέροντα του παραλήπτη.
Το περιεχόμενο που στέλνεις μέσω email σε μία λίστα παραληπτών, πρέπει να έχει συνοχή και να είναι σχετικό με τα ενδιαφέροντά τους. Εάν είναι κάτι που δεν τους αφορά, τότε θα το αγνοήσουν και θα το διαγράψουν. Τις περισσότερες φορές, θα επιλέξουν να διαγραφούν από τη λίστα για να αποφύγουν τέτοιου είδους emails.
Το ζήτημα, δεν είναι μόνο να δημιουργείς και να στέλνεις νέο περιεχόμενο αλλά και να έχει ουσία για τον παραλήπτη το περιεχόμενο που λαμβάνει. Εξέτασε τις ενέργειες του παραλήπτη στην ιστοσελίδα σου και προσωποποίησε τα emails σύμφωνα με αυτές. Μπορείς να προχωρήσεις στο διαχωρισμό των παραληπτών για να έχεις καλύτερα αποτελέσματα.
Ακολουθεί πολύ σημαντική και απλή email marketing συμβουλή που πολλοί δεν γνωρίζουν. Δες παρακάτω τι εννοούμε.
Προχώρησε στην ομαδοποίηση της λίστας σου.
Η ομαδοποίηση της λίστας σου, είναι ένας έξυπνος τρόπος, να στοχεύσεις σε συγκεκριμένο κοινό, με το κατάλληλο μήνυμα, τη στιγμή που πρέπει. Αυτή η επιλογή, υπάρχει στις περισσότερες πλατφόρμες email marketing, οι δημοφιλέστερες από τις οποίες είναι το Mailchimp, Moosend, Activecampaign, Convertkit κ.α.
Η λογική της ομαδοποίησης, έχει αποδειχτεί ότι συμβάλει στην αύξηση του ποσοστού των ατόμων, που επιλέγουν να διαβάσουν το email και στη μείωση του ποσοστού των ατόμων που επιλέγουν να μην ανοίξουν το email. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προχωρήσεις στην ομαδοποίηση της λίστας σου:
- Τα δημογραφικά χαρακτηριστικά
- Η περιοχή
- Τα ενδιαφέροντα
- Η συμπεριφορά
Για να αποφασίσεις πως θα ομαδοποιήσεις τη λίστα σου, πρέπει να έχεις συγκεκριμένους στόχους και με βάση αυτούς να δεις ποια ομαδοποίηση σου ταιριάζει καλύτερα.
Δημιούργησε το σωστό μήνυμα καλωσορίσματος.
Το μήνυμα καλωσορίσματος, είναι το σημαντικότερο email που μπορείς να στείλεις στους νέους συνδρομητές και μία email marketing συμβουλή που πρέπει να σου γίνει συνήθεια.
Σ’ αυτό το email, είναι καλό να χρησιμοποιήσεις πληροφορίες για το αντικείμενο της εταιρείας, για τη συχνότητα και το περιεχόμενο των emails που θα ακολουθήσουν και για το λόγο που λαμβάνουν αυτό το email. Ένα αρκετά καλό τρικ, είναι να δημιουργήσεις προσμονή για το επόμενο email, δημιουργώντας ερωτήματα που θα απαντηθούν στη συνέχεια. Δες εδώ ένα επιτυχημένο παράδειγμα ενός email καλωσορίσματος του Adsolutions.
Δώσε τη δυνατότητα στους συνδρομητές να αφαιρεθούν από τη λίστα σου.
Οι συνδρομητές πρέπει να έχουν την ελευθερία να αφαιρεθούν από τη λίστα, εφόσον το επιθυμούν. Πολλές φορές, οι συνδρομητές ενδιαφέρονται για συγκεκριμένες κατηγορίες email ή επιθυμούν να λαμβάνουν τα emails με ορισμένη συχνότητα. Είναι καλή στρατηγική να τους δίνεις την επιλογή να περιλαμβάνονται στις λίστες που τους ενδιαφέρουν, για να έχει και κάποιο νόημα για εκείνους το newsletter που τους αποστέλλεις.
Επιπλέον, μπορείς να δημιουργήσεις μία ομάδα με τους συνδρομητές που δεν έχουν ανοίξει εδώ και πολύ καιρό τα newsletters σου. Ρώτα τους, εάν θέλουν να συνεχίσουν να λαμβάνουν emails από την επιχείρησή σου. Ένα ωραίο παράδειγμα, είναι αυτό που ακολουθεί!
Αφαίρεσε τους συνδρομητές που δε θέλουν να λαμβάνουν πλέον το newsletter, ώστε να έχεις μία ‘‘καθαρή’’ λίστα. Αυτή η ενέργεια, θα βελτιώσει την απόδοση των καμπανιών σου και θα εξοικονομήσεις χρήματα καθώς οι περισσότερες πλατφόρμες χρεώνουν με βάση τον αριθμό των emails στις λίστες.
Τέσταρε διαφορετικές εκδοχές του newsletter ανά ομάδα – λίστα.
Η κάθε ομάδα, διαθέτει τα δικά της ενδιαφέροντα και χαρακτηριστικά. Μπορείς να δοκιμάσεις πολλές εκδοχές του newsletter ανά ομάδα, χρησιμοποιώντας διαφορετικό κουμπί προτροπής, newsletter template αλλά και ώρες αποστολής. Τεστάροντας αυτό που πετυχαίνεις, είναι να δεις ακριβώς ποια εκδοχή λειτουργεί καλύτερα στην κάθε ομάδα κι έπειτα να την υιοθετήσεις για τα επόμενα newsletter.
Επένδυσε σε newsletters φιλικά προς κινητές συσκευές.
Οι περισσότεροι χρήστες, χρησιμοποιούν καθημερινά τις κινητές συσκευές για να τσεκάρουν τα emails τους. Εκμεταλλεύσου αυτή την πληροφορία και επένδυσε σε ένα σχεδιασμό φιλικό προς τις κινητές συσκευές. Προτίμησε templates που χρησιμοποιούνται ειδικά σε κινητές συσκευές, μικρά κείμενα και παραγράφους, αλλά και εικόνες σε σωστή ανάλυση και διαστάσεις.
Μείνε πιστός στη συχνότητα.
Η συχνότητα, είναι αμφιλεγόμενο ζήτημα που απασχολεί πολλούς ειδικούς στον τομέα του email marketing. Η συμβουλή που μπορείς να κρατήσεις, είναι να δοκιμάσεις διαφορετικές ώρες και ημέρες για την κάθε ομάδα και να δεις εντέλει τι αποτέλεσμα θα έχεις. Το σίγουρο είναι ότι για να αποκτήσεις μία σχέση με τους συνδρομητές σου, πρέπει να δημιουργείς και να προωθείς ενδιαφέρον και στοχευμένο περιεχόμενο, σε σταθερή βάση.
Κι επειδή 9 Email Marketing Συμβουλές μπορεί να μη σου φαίνονται αρκετές, σου κρατήσαμε για το τέλος συν <<5 Email Marketing Tips για την επιχείρηση σου>>. Ολοκλήρωσε μία επιτυχημένη στρατηγική επικοινωνίας και προώθησης, αξιοποιώντας όλα τα εργαλεία που σου παρέχει ο Χρυσός Οδηγός και ζητώντας τη βοήθεια των έμπειρων συμβούλων του.
Αναβάθμισε την Online Παρουσία σου!
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου
- September 30, 2020
- , Email Marketing
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
Ο Χρυσός Οδηγός δείχνει τον δρόμο προς το GDPR
Ο Χρυσός Οδηγός αναδείχθηκε νικητής στα φετινά Compliance Awards 2023 , λαμβάνοντας το Χρυσό βραβείο για τη συμμετοχή του στην υπηρεσία GDPR COMPLIANCE
Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε μια Επιχείρηση
Μάθε τα πάντα για τον ρόλο του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPO) και λάβε τα κατάλληλα μέτρα για την επιχείρησή σου.
Καλοκαιρινή απόδραση με Summer Reading List για Digital Marketing
Διάβασε τα καλύτερα άρθρα του blog μας για Digital Marketing στις καλοκαιρινές σου διακοπές και βοήθησε την επιχείρισή σου να κατακτήσει τον ψηφιακό κόσμο!
Google Performance Max Καμπάνιες: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις το 2024
Μάθε όλες τις αλλαγές, προσθήκες και αναβαθμίσεις, για τις Performance Max καμπάνιες του 2024 και μεγιστοποίησε τις μετατροπές και τις πωλήσεις σου.