dwrean ergaleia gia eshop

11+1 Δωρεάν Εργαλεία για να Αυξήσεις τις Πωλήσεις του Eshop Σου

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η βιωσιμότητα και η ανάπτυξη μπορεί να επιτευχθεί με τη χρήση των κατάλληλων εργαλείων και πόρων για την αύξηση των πωλήσεων.

Υπάρχουν ωστόσο σημαντικοί περιορισμοί όπως το κόστος που έχουν αρκετά από αυτά τα εργαλεία,το οποίο περιορίζει τις νέες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις να τα χρησιμοποιήσουν, αλλά, και το πλήθος των εργαλείων, που καθιστά αδύνατο σε έναν πολυάσχολο επιχειρηματία να τα ερευνήσει και αξιολογήσει, με τόσες  πολλές επιλογές.

Το παρόν άρθρο έρχεται να δώσει λύση και στα δύο παραπάνω προβλήματα, παρέχοντας μια λίστα με τα καλύτερα δωρεάν εργαλεία, που θα σου χρησιμεύσουν στην αύξηση των πωλήσεων του ηλεκτρονικού σου καταστήματος, χωρισμένα σε κατηγορίες.

Τα εργαλεία αυτά είναι εντελώς δωρεάν, εύκολα στη χρήση, και για τα περισσότερα απαιτείται μια απλή εγγραφή με ένα email με κάποια στοιχεία επικοινωνίας και σύνδεση με την ιστοσελίδα σου μέσα από κάποια κομμάτια κώδικα. Για αρκετά από αυτά τα εργαλεία διαθέτουμε ήδη πλούσια αρθρογραφία, στην οποία μπορείς να αναζητήσεις περισσότερες πληροφορίες και οδηγούς χρήσης.

Ας ξεκινήσουμε!

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

 

Εργαλεία βελτιστοποίησης eshop

 

1.Compressor.io

 

Αν χρειάζεσαι ένα εργαλείο που θα μειώσει το μέγεθος των εικόνων του ηλεκτρονικού σου καταστήματος χωρίς να μειώσει την ποιότητά τους, δεν χρειάζεται να ψάξεις κάπου αλλού. Το Compressor.io θα σε βοηθήσει να βελτιστοποιήσεις την ταχύτητα του eshop σου και, παράλληλα, να βελτιώσεις το SEO και την εμπειρία που λαμβάνουν οι εν δυνάμει πελάτες που περιηγούνται στις σελίδες του.

 

Γιατί: Μην ξεχνάς, η ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας αποτελεί, πλέον, έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες κατάταξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, και επηρεάζεται άμεσα από τα μεγέθη που έχουν οι εικόνες που βρίσκονται ανεβασμένες στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

2.Google Pagespeed Insights

 

Το Google Pagespeed Insights είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχει η Google για τη μέτρηση του χρόνου φόρτωσης μιας ιστοσελίδας, ενώ παράλληλα μπορεί να αναλύσει το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού σου καταστήματος και να δώσει tips και συμβουλές για το πώς να το κάνεις ταχύτερο – τόσο σε mobile όσο και σε desktop συσκευές.

 

Γιατί: Αποτελεί την πλέον αξιόπιστη λύση για τις μετρήσεις που παρέχει, ενώ προτιμάται από προγραμματιστές και διαχειριστές ιστοσελίδων για να μετρούν την πορεία των εργασιών που επικεντρώνονται στο χρόνο φόρτωσης των σελίδων τους.

 

3.Google Mobile-Friendly Test

 

Άλλο ένα εξαιρετικό εργαλείο με δημιουργό την Google. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να προσθέσεις το URL του ηλεκτρονικού σου καταστήματος και η Google θα το αναλύσει με σκοπό να σε ενημερώσει για το αν το ηλεκτρονικό σου κατάστημα είναι mobile-friendly ή όχι.

 

Γιατί: Αν το ηλεκτρονικό σου κατάστημα δεν είναι mobile-friendly ή έχει αρκετά προβλήματα σε mobile συσκευές που επηρεάζουν την εύρυθμη λειτουργία του, το εν λόγω εργαλείο θα σου παρέχει αρκετές συμβουλές για το πώς μπορείς να διορθώσεις τα λάθη, όπως ακριβώς και το Google Pagespeed Insights.

 

Εργαλεία για βελτιστοποίηση στο SEO

 

4.Google Keyword Planner

 

Το εργαλείο αυτό θεωρείται ο «ο βασιλιάς» της έρευνας λέξεων-κλειδιών! Σου δίνει τη δυνατότητα να ανακαλύψεις τον όγκο αναζητήσεων που έχουν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά μαζί με τη δημοφιλία τους. Ταυτόχρονα, σου παρέχει πληροφορίες γύρω από το προτεινόμενο κόστος που θα είχες, εάν επέλεγες να στοχεύσεις  σε αυτές τις λέξεις-κλειδιά μέσω των Google Ads, αλλά και τη δυνατότητα να δημιουργήσεις έτοιμα πλάνα με ολόκληρες ομάδες λέξεων-κλειδιών ώστε να τις αξιοποιήσεις σε μελλοντικές καμπάνιες ή να στοχεύσεις σε αυτές  βάσει περιεχομένου στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

Αν δεν έχεις χρησιμοποιήσει το keyword planner στο παρελθόν, πάρε το χρόνο σου να εξοικιωθείς με την πλατφόρμα και να μάθει για αυτήν, πριν ξεκινήσεις να τη χρησιμοποιείς. Μιας και πρόκειται για ένα εργαλείο της Google, υπάρχει πληθώρα βιβλιογραφία και εγχειρίδια χρήσης στο διαδίκτυο, που θα σε βοηθήσουν να κάνεις τα πρώτα σου βήματα.

 

Γιατί: Το Google Keyword Planner είναι πολύ σημαντικό γιατί η αναγνώριση και αξιοποίηση των λέξεων-κλειδιών που είναι σχετικές με τα προϊόντα σου, θα σου δώσει τη δυνατότητα να επικεντρωθείς στην αύξηση της επισκεψιμότητας και των  πωλήσεων που θα προκύψει μέσω αυτής, καθώς θα «πιάσεις»  την τάση της αγοράς και τις προθέσεις των καταναλωτών.

 

Προτείνουμε: Πώς γίνεται η έρευνα για λέξεις-κλειδιά που θα βελτιώσουν την κατάταξη του website σου

 

5.Google Trends

 

Το Google Trends είναι ένα εργαλείο δημιουργημένο από την Google και είναι μοναδικό στο είδος του. Σου επιτρέπει να συλλέξεις πληροφορίες και να εξερευνήσεις τα δημοφιλέστερα keywords σε ποικίλα εύρη ημερομηνιών (real time, τελευταίες 7-30-90-180-360 μέρες κοκ) αλλά και να συγκρίνεις αυτά τα keywords μεταξύ τους ως προς τη δημοτικότητά τους. Επιλέγοντας επίσης διαφορετικές χώρες μπορείς να δεις πώς αυτά τα keywords επηρεάζονται γεωγραφικά, όσον αφορά στην απήχησή τους.

 

Γιατί: Το Google Trends θα σου δώσει μια κατεύθυνση για την ενίσχυση των προϊοντικών σου κατηγοριών ή συγκεκριμένων προϊόντων, καθώς θα σε κατευθύνει ως προς τις δημοφιλέστερες λέξεις-κλειδιά που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Τέλος, θα έχεις την ευκαιρία να εντοπίσεις εποχικά σημαντικές ημερομηνίες (π..χ Black Friday), ώστε να δεις πόσο καιρό πριν ξεκινούν οι χρήστες να αναζητούν προϊόντα και υπηρεσίες στην Google.

 

6.SEO Site Checkup

 

Το εργαλείο αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποκτήσεις μια πραγματικά αναλυτική εικόνα για το SEO του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.

 

Γιατί: Δεν παρέχει μόνο μια αναφορά για την κατάσταση της ιστοσελίδας σου, αλλά σε βοηθάει επίσης να διορθώσεις βασικά λάθη προτείνοντας διάφορες λύσεις.

 

Εργαλεία για παρακολούθηση στατιστικών ενός eshop

 

7.Google Analytics

 

Το Google Analytics είναι ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία ανάλυσης επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας και συστήνεται, ιδιαίτερα, για όσους διαθέτουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Χρησιμοποιώντας το Google Analytics, θα μπορείς να λαμβάνεις μια λεπτομερή εικόνα για την απόδοση του ηλεκτρονικού σου καταστήματος και για τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες περιηγούνται στην ιστοσελίδα σου. Μπορείς εύκολα να λάβεις πληροφορίες σχετικά με τις επισκέψεις, τη διάρκεια περιήγησης, τη γεωγραφική θέση και άλλα στοιχεία των επισκεπτών σου. Επίσης, μπορείς να θέσεις στόχους για να παρακολουθείς πώς αυτοί επιτυγχάνονται (π.χ. Πωλήσεις, η συμπλήρωση μιας φόρμας επικοινωνίας, το κατέβασμα ενός pdf) μέσα από τα Google Analytics.

 

Γιατί: Ο αριθμός των δυνατοτήτων του Google Analytics είναι σχεδόν ατελείωτος, και αυτός είναι ένας λόγος που το καθιστά ως το #1 εργαλείο για την παρακολούθηση των στατιστικών μιας ιστοσελίδας. Παρακολουθώντας όλα τα παραπάνω, θα είσαι σε θέση να γνωρίζεις τους τομείς που χρήζουν βελτίωσης στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα, ώστε να αυξήσεις τις πωλήσεις σου και να παρέχεις μια βέλτιστη εμπειρία στους επισκέπτες.

 

8.Bitly

 

Χρησιμοποιώντας το Bitly, μπορείς να δημιουργήσεις σύντομους συνδέσμους/links γρήγορα και, στη συνέχεια, να δεις πώς αποδίδουν στο διαχειριστικό περιβάλλον της πλατφόρμας Bitly. Αυτό το εργαλείο είναι εξαιρετικά χρήσιμο, όταν πρόκειται να μοιραστείς κάτι στα social media. Μπορείς να αποθηκεύσεις όλα τα links που έχεις δημιουργήσει και να προσθέσεις σημειώσεις σε αυτά. Είναι επίσης δυνατό να ελέγξεις αν κάποιος άλλος μοιράστηκε ένα bitly link που σχετίζεται με το περιεχόμενό σου. Για παράδειγμα, μπορείς να δημιουργήσεις ένα bitly link για ένα post στη Facebook σελίδα του ηλεκτρονικού σου καταστήματος, και από εκεί να παρακολουθήσεις πόσα clicks έγιναν ή πόσοι χρήστες μοιράστηκαν το περιεχόμενο.

 

Γιατί: Αν γνωρίζεις πώς αποδίδει κάθε link στα social media, τότε θα μπορείς να αξιοποιήσεις αυτή τη γνώση για να προσφέρεις καλύτερο περιεχόμενο αυξάνοντας την επισκεψιμότητα στα προϊόντα σου.

 

Προτείνουμε: Μάθε περισσότερα για το τι είναι το URL και πώς να το βελτιώσεις για SEO λόγους

 

9.Conversific

 

Το Conversific αποτελεί ένα e-Commerce analytics εργαλείο για ηλεκτρονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν την τεχνολογία του WordPress. Μπορεί να σε βοηθήσει να ανακαλύψεις ποια κανάλια marketing έχουν το καλύτερο conversion rate, ποιες περιγραφές προϊόντων χρειάζονται βελτίωση και ποιοι είναι οι καλύτεροί σου πελάτες.

 

Γιατί:Η δωρεάν έκδοση του Conversific είναι εφάπαξ, αποτελώντας μια ιδανική και αξιόπιστη λύση για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου και να βελτιώσεις τις σχέσεις σου με τους καλύτερούς σου πελάτες, μέσα από τα στατιστικά που θα σου αποκαλύψει το εργαλείο αυτό.

 

Προτείνουμε: 7 Λόγοι που το WordPress είναι το καλύτερο CMS για SEO

 

Εργαλεία για social media marketing

 

10.Buffer

 

Όταν πρόκειται για τη διαχείριση της παρουσίας του ηλεκτρονικού σου καταστήματος στα social media, το Buffer θα πρέπει να είναι το πρώτο δωρεάν εργαλείο που σου έρχεται στο μυαλό. Η δωρεάν έκδοσή του μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάρτηση δημοσιεύσεων στις σημαντικότερες πλατφόρμες social media, ενώ παράλληλα παρέχει τη δυνατότητα προγραμματισμού των δημοσιεύσεων και μέτρηση της απόδοσής τους ,μέσω ενός πολύ φιλικού περιβάλλοντος.

 

Γιατί: Το buffer σου επιτρέπει, λοιπόν,να προγραμματίσεις τις δημοσιεύσεις σου, να διαχειριστείς σχόλια, tweets και άλλες ενημερώσεις, ενώ παράλληλα σου δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσεις με τους followers της επιχείρησής σου στα διάφορα social media profile της. Όλα αυτά,μέσα από μια πλατφόρμα!

 

11.Hootsuite

 

Αν το Buffer δεν είναι η καλύτερη λύση για σένα, το Hootsuite είναι μια εξαιρετική εναλλακτική για να διαχειριστείς τους Facebook, Instagram, LinkedIn και Twitter λογαριασμούς σου, μέσα από μια πλατφόρμα!

 

Γιατί: Στη δωρεάν έκδοσή του, σου επιτρέπει να προγραμματίσεις τις δημοσιεύσεις σου και να μετρήσεις την απόδοσή τους. Ωστόσο, υπάρχει ο περιορισμός των μέγιστων 3 social media profiles, αριθμός όμως που δεν στέκεται εμπόδιο σε μια μικρομεσαία επιχείρηση.

 

12.Cyfe

 

Τι θα έλεγες να μπορούσες να συλλέξεις όλα τα σημαντικά νούμερα που αφορούν την απόδοση των social media profiles του ηλεκτρονικού σου καταστήματος; Το Cyfe σου δίνει αυτή την επιλογή και σε βοηθάει να πάρεις καλύτερες αποφάσεις αναφορικά με τις ενέργειές σου στα μέσα δικτύωσης.

 

Γιατί: Με το Cyfe μπορείς να παρακολουθείς το πόσο γρήγορα κερδίζεις followers σε όλα τα social media σου, το κοινό που βλέπει τις δημοσιεύσεις σου, ή τα clicks σε οτιδήποτε μοιράζεσαι με τους followers σου. ‘Ολα αυτά, μέσα από μια πλατφόρμα! Στη συνέχεια μπορείς να αξιοποιήσεις αυτές τις πληροφορίες, για να λάβεις καλύτερες αποφάσεις για πιο αποδοτικές καμπάνιες.

 

Συνοψίζοντας

 

Η βάση για τη χρήση οποιουδήποτε εργαλείου ξεκινάει από μια σύγχρονη, εύχρηστη, γρήγορη και SEO-friendly πλατφόρμα, η οποία θα φιλοξενεί το ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Στο Χρυσό Οδηγό, έχοντας κατασκευάσει περισσότερες από 4.550 ιστοσελίδες και δοκιμάσει περισσότερα από 100 διαφορετικά εργαλεία που συμβάλλουν στην απόδοση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, γνωρίζουμε ποια είναι τα εργαλεία που πρέπει να διαθέτει μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, και την αξία που πρέπει να παρέχει στους πελάτες της. Και αυτή την εμπειρία τη μεταφέρουμε στους συνεργάτες μας που αναζητούν λύσεις για αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεών τους.

 

 

Φτιάξε ένα Σύγχρονο Website

Μίλησε με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο Διαφήμισης
και μάθε πώς πρέπει να είναι η ιστοσελίδα σου,
για να προσελκύει περισσότερους πελάτες!









Μέλημά μας… η αποτελεσματική online διαφήμιση των πελατών μας!

Μάθε πως να αναπτύξεις αποτελεσματικά την επιχείρησή σου!











Θέλω να Μάθω για:

 


Μάθετε περισσότερα για τη πολιτική απορρήτου εδώ

 



ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!