4 Tips για ομοιόμορφη και πολλαπλή παρουσία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο
Εισαγωγή
Τις τελευταίες δεκαετίες, το διαδίκτυο έχει καταφέρει να αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις, μικρές ή μεγάλες. Οι καταναλωτές από όλο τον κόσμο στρέφονται στο διαδίκτυο, για να αναζητήσουν αγαθά και υπηρεσίες. Συνεπώς, η διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης είναι αναγκαία, με πολλαπλά οφέλη.
Τι είναι, όμως, η διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης; Με τον όρο αυτό αναφερόμαστε στο σύνολο των εταιρικών ταυτοτήτων που έχετε δημιουργήσει online και στις αλληλεπιδράσεις ανάμεσα σε αυτές τις ταυτότητες. Δηλαδή, είναι η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας, η σελίδα σας στο Facebook ή σε κάποιο άλλο Social Media και, γενικότερα, οποιοδήποτε προφίλ της επιχείρησής σας υπάρχει σε κάποιο διαδικτυακό τόπο.
Τί πρέπει να προσέξετε
Δείτε, παρακάτω, 4 σημαντικά στοιχεία που πρέπει να προσέξετε για την επιχείρησή σας και την ομοιόμορφη διαδικτυακή της παρουσία.
1.Ίδιος διακριτικός τίτλος και ίδιο λογότυπο
Είναι πολύ σημαντικό να διατηρείτε τον ίδιο διακριτικό τίτλο και το ίδιο λογότυπο σε όλους τους διαδικτυακούς τόπους που χρησιμοποιείτε ως επιχείρηση. Θα πρέπει να εμφανίζεται το ίδιο και στην ιστοσελίδα σας και στα social media σας και, ιδανικά, σε οποιοδήποτε έντυπο διανέμετε, όπως, για παράδειγμα, επαγγελματικές κάρτες ή ενημερωτικά φυλλάδια.
2.Ενημερωμένα στοιχεία επικοινωνίας, διεύθυνσης και ωραρίου
Θα πρέπει τα στοιχεία που αναφέρετε για την επιχείρησή σας να είναι ενημερωμένα και επικαιροποιημένα. Η διεύθυνση, το ωράριο, τα τηλέφωνα επικοινωνίας θα πρέπει να ενημερώνονται, κάθε φορά που υπάρχει κάποια μεταβολή τους. Η αλλαγή θα πρέπει να γίνεται σε όλα τα μέσα στα οποία διαθέτετε ψηφιακή παρουσία.
3.Ενημερωμένο περιεχόμενο
Συνεχώς παρατηρούμε πως κάποιες επιχειρήσεις, ενώ διαθέτουν online παρουσία σε διαφορετικά μέσα (π.χ. ιστοσελίδα, παρουσία σε Facebook και Instagram), επιλέγουν να ενημερώνουν μονάχα ένα από αυτά και παραλείπουν τα υπόλοιπα. Η παραπάνω τακτική είναι λανθασμένη! Μια ιστοσελίδα με περιεχόμενο παλαιό και μη ενημερωμένο είναι σαν να μην υπάρχει καθόλου.
4.Μοναδικότητα
Θα πρέπει να υπάρχει μόνο ένα προφίλ ανά επιχείρηση σε κάθε μέσο. Διαφορετικά, μπορεί να προκληθούν προβλήματα με τον τρόπο εμφάνισης των πληροφοριών, μπορεί να δημιουργηθεί σύγχυση στους χρήστες ή μπορεί να υπάρξει και κατάργηση προφίλ, λόγω διπλότυπου περιεχομένου.
Επίσης, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ο κάθε χρήστης είναι ξεχωριστός και, συνεπώς, το ίδιο συμβαίνει με τις αναζητήσεις του. Ένας χρήστης διαθέτει τα δικά του βιώματα, τις δικές του ιδέες, σκέψεις και ανάγκες. Άρα, θα κάνει μια αναζήτηση στο διαδίκτυο με τα δικά του κριτήρια. Με βάση τα αποτελέσματα που θα δει, θα επιλέξει κάτι που τον ικανοποιεί.
Εάν μια επιχείρηση εμφανίζεται σε πολλαπλές αναζητήσεις, καθώς και σε διάφορα μέσα, είναι πολύ πιο εύκολο να τη βρει κάποιος χρήστης και η αναζήτηση, τελικά, να μετατραπεί σε πώληση!
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα παραπάνω, είναι σημαντικό κάθε επιχείρηση να διαθέτει διαδικτυακή παρουσία. Το ιδανικότερο είναι να έχει παρουσία σε διάφορα μέσα, όπως το Google My Business, το Facebook ή σε κάποιον online επαγγελματικό κατάλογο. Ακόμα καλύτερα είναι να υπάρχει σε όλα τα παραπάνω μέσα, έτσι ώστε να μπορεί να δώσει την ευκαιρία σε κάθε χρήστη να την ανακαλύψει.
Εσείς, έχετε κάνει καλή δουλειά με την online παρουσία της επιχείρησής σας;
Κάντε το τεστ για να το ανακαλύψετε!
Συνοψίζοντας
Αν όλα τα παραπάνω σάς φαίνονται βουνό, μην αγχώνεστε. Μπορείτε να απευθυνθείτε για συμβουλές ή για βοήθεια σε κάποιον ειδικό στο Χρυσό Οδηγό, που είναι ένα από τα μεγαλύτερα Digital Agencies. Είμαστε εδώ για εσάς και την επιχείρησή σας.
Παρέχουμε τη δυνατότητα δημιουργίας ψηφιακής παρουσίας, φτιάχνοντας την επιχειρηματική σας σελίδα στο Google My Business, αλλά και σε Social Media. Παράλληλα μπορούμε, εάν ήδη έχετε παρουσία σε κάποιο από τα παραπάνω μέσα, να τη διαμορφώσουμε και να εμπλουτίσουμε το περιεχόμενό της.
Αναβάθμισε την Online Παρουσία σου!
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.
Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου
- March 23, 2023
- , Digital Marketing, Λιανικό Εμπόριο
Πρόσφατα Άρθρα
Και εμείς θα το καλύψουμε
σε επόμενο άρθρο μας
Σχετικά Άρθρα:
Ο Χρυσός Οδηγός δείχνει τον δρόμο προς το GDPR
Ο Χρυσός Οδηγός αναδείχθηκε νικητής στα φετινά Compliance Awards 2023 , λαμβάνοντας το Χρυσό βραβείο για τη συμμετοχή του στην υπηρεσία GDPR COMPLIANCE
Ο Ρόλος του Υπεύθυνου Προστασίας Δεδομένων (DPO) σε μια Επιχείρηση
Μάθε τα πάντα για τον ρόλο του υπευθύνου προστασίας προσωπικών δεδομένων (DPO) και λάβε τα κατάλληλα μέτρα για την επιχείρησή σου.
Καλοκαιρινή απόδραση με Summer Reading List για Digital Marketing
Διάβασε τα καλύτερα άρθρα του blog μας για Digital Marketing στις καλοκαιρινές σου διακοπές και βοήθησε την επιχείρισή σου να κατακτήσει τον ψηφιακό κόσμο!
Google Performance Max Καμπάνιες: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις το 2024
Μάθε όλες τις αλλαγές, προσθήκες και αναβαθμίσεις, για τις Performance Max καμπάνιες του 2024 και μεγιστοποίησε τις μετατροπές και τις πωλήσεις σου.