4 Digital Marketing Tips για τον Κλάδο Υγείας

4 Digital Marketing Tips για τον Κλάδο Υγείας

Ο κλάδος υγείας και οι ιατρικές υπηρεσίες εξελίσσονται διαρκώς. Νέες τεχνολογίες, νέες πρακτικές, καινούργια δεδομένα, όλα προς όφελος των ανθρώπων και της υγείας τους.

Όπως όμως εξελίσσεται η ιατρική επιστήμη, έτσι εξελίσσονται και οι τρόποι προώθησης αυτής και των οργανισμών υγείας, στον αγώνα για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των προβλημάτων υγείας.

Το digital marketing και, γενικά, το ίντερνετ έχουν αλλάξει το τρόπο με τον οποίο οι ιατρικές επιχειρήσεις προωθούν τις υπηρεσίες τους.

Για εσένα, λοιπόν, που είσαι επαγγελματίας στον τομέα της υγείας, είναι σημαντικό να παρακολουθείς αυτές τις αλλαγές, ώστε να σχεδιάσεις μια κατάλληλη στρατηγική μάρκετινγκ, στα μέτρα σου.

Με το 70% του ελληνικού πληθυσμού να έχει πρόσβαση στο ίντερνετ και το 51% να δηλώνει ότι είναι ενεργός χρήστης στα social media, καταλαβαίνεις ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των δυνητικών ασθενών σου βρίσκεται στο διαδίκτυο.

Greece - Digital in 2018

Πώς, όμως, θα προωθήσεις τις ιατρικές υπηρεσίες σου αποτελεσματικά; Πώς θα δηλώσεις παρόν και θα βοηθήσεις τους ασθενείς σου να σε βρίσκουν πιο εύκολα, όταν σε χρειάζονται; Πώς θα προσελκύσεις περισσότερους ενδιαφερόμενους για τις υπηρεσίες σου;

Διάβασε, παρακάτω, μερικές αποτελεσματικές πρακτικές, ώστε να βελτιώσεις τη στρατηγική marketing που ακολουθείς και να δεις άμεσα αποτελέσματα, μέσα στο 2018!

4 Tips για τον Κλάδο Υγείας

1. Βελτίωσε το Website σου

Νούμερο 1 συμβουλή, για το 2018, είναι να κάνεις το website σου mobile friendly.

Σχεδόν το 43% των επισκεπτών ενός ιατρικού website θα επιθυμούσαν το site να ήταν mobile friendly.Σχεδόν το 43% των επισκεπτών ενός ιατρικού website θα επιθυμούσαν το site να ήταν mobile friendly

Η Google, επίσης, ανακοίνωσε το λανσάρισμα του Mobile-First Indexing μέσα στο 2018, που πολύ απλά σημαίνει ότι θα κάνει Index τη mobile έκδοση του website σου πριν από τη desktop έκδοσή του.

Επιπρόσθετα, η κατάταξη του website σου σε desktop, αλλά και σε mobile αναζητήσεις, θα επηρεάζεται από την ποιότητα της mobile έκδοσής του.

Όπως καταλαβαίνεις, είναι πολύ σημαντικό να κάνεις το website σου Mobile Friendly.

Επίσης, θα πρέπει να σκεφθείς σοβαρά την προσθήκη ενός SSL Certificate στο website σου, έτσι ώστε να το «θωρακίσεις».

Ο λόγος είναι πολύ απλός.

Ο chrome browser της Google, οποίος είναι ο πιο διαδεδομένος browser στην Ελλάδα με μερίδιο αγοράς 67,09%, από τον Ιούλιο του 2018 θα θεωρεί όλα τα websites που δεν έχουν SSL Certificate ως μη ασφαλή.

Όπως καταλαβαίνεις, αν οι επισκέπτες του website σου δουν ότι δεν είναι ασφαλές, τότε το πιο πιθανό είναι να το εγκαταλείψουν.

Η ταχύτητα του website σου είναι, επίσης, ένας παράγοντας υψίστης σημασίας.

Σκέψου, υποθετικά, ότι ένας ασθενής σου θέλει να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου για να δει τα στοιχεία επικοινωνίας και να τηλεφωνήσει στο ιατρείο σου, ή για να δει τη διεύθυνσή σου διότι, πολύ απλά, την έχει ξεχάσει, ή απλώς για να διαβάσει ένα άρθρο που έχεις δημοσιεύσει στο blog σου.

Αν το website σου αργεί να φορτώσει, τότε το πιθανότερο είναι να μην το ξαναεπισκεφθεί, γιατί -πολύ απλά- του προσέφερες μια κακή εμπειρία.

Βελτίωσε, λοιπόν, την εμπειρία του χρήστη στην ιατρική ιστοσελίδα σου, αυξάνοντας την ταχύτητα του website σου.

Πρόσθεσε, επίσης, στο website σου όλες εκείνες τις σελίδες που θα βοηθήσουν τους επισκέπτες σου να σε επιλέξουν.

Ένα ιατρικό website χρειάζεται σελίδες που θα περιέχουν το βιογραφικό σου, τις υπηρεσίες που προσφέρεις, την εξειδίκευσή σου, testimonials ασθενών, το ιατρικό blog σου και τα στοιχεία επικοινωνίας σου.

 

Tips για Digital Marketing στο mail σου
Γράψε το Όνομα και το Email σου για να μάθεις πώς να κερδίζεις Νέους Πελάτες πιο αποτελεσματικά

 

2. Ξεκίνησε να ασχολείσαι με το Content Marketing

Σύμφωνα με έρευνες, το 82% των καταναλωτών νιώθουν πιο θετικά προς μια επιχείρηση αφού διαβάσουν κάποιο άρθρο της, ενώ το 70% των καταναλωτών νιώθουν πιο κοντά σε μια επιχείρηση λόγω του Content Marketing.

Θα μας πεις, βέβαια, ότι δεν είσαι επιχείρηση με την έννοια που ξέρουμε.

Συμφωνούμε, αλλά μην ξεχνάς ότι ένας γιατρός ή ένας επαγγελματίας στις ιατρικές υπηρεσίες και τον κλάδο της υγείας -οποιασδήποτε ειδικότητας- χτίζει με τα χρόνια το δικό του όνομα, το δικό του brand και τη δική του φήμη. Έτσι δεν είναι;

Content marketingΞεκίνησε να δημοσιεύεις στο blog σου άρθρα σχετικά με την ιατρική σου ειδικότητα, π.χ. άρθρα περί διάγνωσης, θεραπείας και συμπτωμάτων διαφόρων ασθενειών.

Δημοσίευσε, δηλαδή, ποιοτικό περιεχόμενο σχετικό με την ειδικότητά σου, που θα απαντά στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις των ασθενών και θα τους παρέχει χρήσιμες συμβουλές.

Έτσι, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου θα επιστρέφουν σε σένα συνέχεια, αφού θα ξέρουν ότι μπορείς να τους δώσεις απαντήσεις στα ερωτήματά τους και να τους συμβουλέψεις.

Δημιούργησε, τακτικά, ποιοτικό περιεχόμενο που θα καλύπτει τις ερωτήσεις που θέτουν οι ασθενείς σου και απόφυγε να μιλάς, απευθείας, για τις δικές σου υπηρεσίες.

Σημασία δεν έχει, μόνο, να προωθήσεις τις υπηρεσίες σου και να φτάσεις στην πώληση των υπηρεσιών σου.

Σημασία έχει, επίσης, να δημιουργήσεις μια διαρκή αξία γύρω από τις υπηρεσίες που προσφέρεις και το όνομα σου, ώστε να χτίσεις και να ενισχύσεις τη σχέση σου με τους ασθενείς.

Το ιατρικό blog σου, λοιπόν, θα ενισχύσει τους δεσμούς σου με τους ασθενείς σου, αλλά θα βοηθήσει να σε βρουν και νέοι!

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να τονιστεί, όμως, ότι δεν αρκεί το να γράφεις άρθρα με θεματολογία σχετική με την ιατρική σου ιδιότητα.

Θα πρέπει τα άρθρα που γράφεις να μπορούν να τα βρίσκουν οι χρήστες του διαδικτύου.

Και αυτό θα το πετύχεις μέσω του SEO.

Κάπου εδώ, λοιπόν, θα χρειαστεί να μάθεις κάποια βασικά ως προς το πώς να γράψεις SEO friendly blog posts.

Το Content Marketing είναι, επίσης, σημαντικό για την κατάταξη του website σου, καθώς η Google λατρεύει το φρέσκο περιεχόμενο σε ένα website και το πριμοδοτεί σε σχέση με άλλα, που δεν «φρεσκάρουν» το περιεχόμενό τους.

Να, λοιπόν, γιατί το website σου χρειάζεται ένα blog.

3. Αξιοποίησε τα Social Media

Σύμφωνα με έρευνα, 5,7 εκατομμύρια Ελλήνων είναι χρήστες των social media, ενώ το Facebook κυριαρχεί στα social media platforms στην Ελλάδα, με μερίδιο 85,74%.Το Facebook κυριαρχεί στις social media platforms στην Ελλάδα, με μερίδιο 85,74%

Η σημασία των social media για την online διαφήμισή σου είναι αδιαμφησβήτητη όπως καταλαβαίνεις, αφού ο μισός ελληνικός πληθυσμός έχει ενεργή παρουσία στα social media.

Έτσι, εάν θέλεις να προβάλλεις τις ιατρικές υπηρεσίες σου μέσω των social media platforms, καλύτερα να ξεκινήσεις από ένα εταιρικό Facebook page, μιας και είναι αυτό που θα σου προσφέρει τις καλύτερες προοπτικές.

Βάλε στο εταιρικό σου προφίλ, στο Facebook, όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Πρόσθεσε αρκετές εικόνες από το ιατρείο σου, αλλά και δικές σου, ώστε να τις δουν οι followers σου.

Βάλε, επίσης, μια πλήρη περιγραφή του ποιος είσαι και τι έχεις κάνει έως και σήμερα, τα στοιχεία επικοινωνίας σου, ένα χάρτη με τη διεύθυνση του ιατρείου σου, καθώς και το domain του website σου.

Συνδύασε την παρουσία σου στα social media με την παραγωγή έγκυρου και χρήσιμου περιεχομένου στο blog σου.

Κάθε φορά που γράφεις ένα άρθρο, κοινοποίησέ το στα social media.

Ανέβαζε video στα οποία θα μιλάς εσύ ο ίδιος, και θα δίνεις συμβουλές για διάφορα θέματα γύρω από την ιατρική ειδικότητά σου.

Η τάση θέλει τα video να τραβάνε τα βλέμματα, αλλά και τα κλικ, επομένως είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να δεις πιο σοβαρά και να το εκμεταλλευτείς.

Πόσταρε ωραίες εικόνες που θα εμφανίζουν στατιστικά στοιχεία με εξελίξεις γύρω από τον κλάδο σου, τα οποία πιστεύεις ότι θα είναι χρήσιμα και στους followers σου.

Οι εικόνες είναι από τα ιδανικότερα συστατικά του content και έλκουν τα share σαν μαγνήτης.

Με αυτόν τον τρόπο, έχοντας δηλαδή μια ενεργή παρουσία στα social media, θα προσελκύσεις νέους followers που δεν σε γνωρίζουν, αλλά θα διατηρήσεις και τους υφιστάμενους followers σου.

Τα social media αποτελούν ένα ισχυρό εργαλείο στο οπλοστάσιο του μάρκετινγκ, που θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις. Οι τρόποι με τους οποίους μπορείς να προωθήσεις την επιχείρησή σου μέσω των social media είναι αρκετοί. Ξεκίνησε να τους αξιοποιείς!

4. Καταχωρίσου σε Online Καταλόγους

Σύμφωνα με τη Google, οι αναζητήσεις των χρηστών για ιατρικές υπηρεσίες κοντά τους έχουν διπλασιαστεί σε σχέση με τα δεδομένα του 2015.Οι αναζητήσεις των χρηστών για κάτι κοντά τους έχει διπλασιαστεί σε σχέση με τα δεδομένα του 2015

Το xo.gr, το Google my Business, καθώς και άλλοι επαγγελματικοί κατάλογοι μπορούν να σου προσφέρουν ακριβώς αυτό!

Όντας δομημένα με τις βέλτιστες πρακτικές, είναι τα κατάλληλα διαδικτυακά εργαλεία για να σε βρίσκουν οι υφιστάμενοι και δυνητικοί πελάτες σου ακριβώς τη στιγμή που σε χρειάζονται.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό για εσένα, που ασχολείσαι με ιατρικές υπηρεσίες, να προβάλλεις την εμπειρία σου, να δημιουργείς σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασθενείς σου και να βρίσκεσαι εκεί που σε ψάχνουν, αυτοί που σε χρειάζονται!

Με μια καταχώρισή σου σε έναν online επαγγελματικό κατάλογο, έχεις τη δυνατότητα να φτιάξεις ένα πλήρες προφίλ, που θα περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αναζητούν οι χρήστες.

Έχοντας καταχωρισμένα τα πλήρη στοιχεία επικοινωνίας σου, την περιγραφή των βασικών υπηρεσιών που προσφέρεις, αλλά και εικόνες που θα διευκολύνουν τους χρήστες να σχηματίσουν μια σωστή εικόνα για εσένα, μπορείς να τραβήξεις εύκολα τα κλικ των χρηστών.

Θα πρέπει να βλέπεις την καταχώρισή σου σε έναν επαγγελματικό κατάλογο ως ένα αναπόσταστο κομμάτι της online παρουσίας σου.

Άλλωστε, η ίδια η Google διαθέτει λίστα των online επαγγελματικών καταλόγων, άρα αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα και την εγκυρότητα που έχουν.

Και επειδή τα νούμερα δίνουν άλλη οπτική στα πράγματα, σου παραθέτουμε τις μηνιαίες αναζητήσεις για τον κλάδο υγείας, που είχε το xo.gr το 2017.

Οι μηνιαίες αναζητήσεις για γιατρούς στο xo.gr, σε διάφορες ειδικότητες, κινήθηκαν στις 942.000 το μήνα.

Εάν θέλεις να είσαι μέσα στα αποτελέσματα που εμφανίζονται στους χρήστες, όταν αναζητούν την ιατρική σου ειδικότητα στη Google, τότε φτιάξε ένα προφίλ στο xo.gr και βοήθησε τους ασθενείς σου να σε βρίσκουν εύκολα και γρήγορα!

 

Εάν χρειάζεσαι βοήθεια και θέλεις κάποιον να σε συμβουλέψει ως προς τα προαναφερθέντα, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι του Χρυσού Οδηγού μπορούν να σε καθοδηγήσουν σωστά, προτείνοντάς σου λύσεις βασισμένες στις δικές σου ανάγκες.

Πρόβαλλε την επιχείρησή σου στο xo.gr

Ο Σωσίπατρος είναι Digital Project Coordinator, στο τμήμα marketing του Χρυσού Οδηγού. Βάσει του ρόλου του είναι υπεύθυνος για τη συνολική πορεία υλοποίησης & διαχείρισης κάθε website project που αναλαμβάνει. Παράλληλα ασχολείται με τη βελτιστοποίηση του εταιρικού μας website σύμφωνα με τις βέλτιστες πρακτικές SEO καθώς επίσης είναι υπεύθυνος για το συντονισμό και τη δημιουργία content για το εταιρικό μας blog.

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!