Digital marketing diafhmisi epixirisis

6 Τρόποι για να Διαφημίσεις την Επιχείρησή σου Δωρεάν

Η διαφήμιση μιας επιχείρησης είναι το Α και το Ω για την αύξηση της αναγνωρισιμότητάς της, αλλά και την αύξηση των πωλήσεων. Συνήθως, η λέξη “διαφήμιση” συνδέεται με τη λέξη “επένδυση”, που μέχρι και κάποια χρόνια πριν αφορούσε μόνο σε πληρωμένη διάφημιση. Ωστόσο τα πράγματα έχουν αλλάξει, καθώς δημιουργούνται όλο και περισσότεροι τρόποι για μια επιχείρηση ώστε να δοκιμάσει την αποτελεσματικότητα των online διαφημιστικών λύσεων και να προσεγγίσει το κοινό της, με μικρό ή καθόλου κόστος.

Για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν φυσική παρουσία (ένα ή περισσότερα καταστήματα), αλλά και για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν μόνο online προβολή, όπως ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, η αξιοποίηση των δωρεάν διαφημιστικών καναλιών για την προβολή τους αποτελεί μια καλή επιλογή ώστε να δουν μια ενίσχυση στα έσοδα τους. Η ενίσχυση αυτή μπορεί να μην είναι μεγάλη και άμεση όπως στα πληρωμένα κανάλια. Κρίνεται όμως σημαντικό οι επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τέτοια κανάλια, ώστε να εντοπίσουν ποια τους αποδίδουν και να προχωρήσουν σε συστηματική επένδυση με μειωμένο ρίσκο.

Αυτό βέβαια δεν περιλαμβάνει μόνο τις υφιστάμενες επιχειρήσεις, αλλά και αυτές που τώρα ξεκινούν την παρουσία τους και έχουν ανάγκη από έξυπνες και χαμηλού κόστους διαφημιστικές λύσεις.

Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς να διαφημίσεις την επιχείρησή σου online ακόμα και αν δε διαθέτεις ένα μεγάλο προϋπολογισμό για διαφημιστικές δαπάνες. Διαβάζοντας παρακάτω, θα έχεις την ευκαιρία να δεις 6 τρόπους για να προβάλεις την επιχείρησή σου δωρεάν μέσω μιας σειράς εργαλείων και πλατφορμών που μέχρι τώρα ίσως να μην είχες σκεφτεί.

 

Συμπλήρωσε το email σου για να λαμβάνεις

Χρήσιμα Τips & Νέα για το Digital Marketing
κάθε εβδομάδα!

 

1. Καταχώρισε την Επιχείρησή σου σε έναν Ηλεκτρονικό Κατάλογο Επιχειρήσεων

Η παρουσία μιας επιχείρησης σε έναν ηλεκτρονικό κατάλογο έχει πολλά περισσότερα οφέλη απ’ όσο πίστευες μέχρι τώρα.

Αρχικά, είναι ένας τρόπος να δείξεις στους δυνητικούς σου πελάτες ότι η επιχείρησή σου είναι πραγματική και αξιόπιστη, κάνοντάς τους να νιώθουν πιο ασφαλείς για να την προτιμήσουν. Παράλληλα, καθιστάς εύκολη την εύρεσή της σε χρήστες οι οποίοι πραγματοποιούν local searches (τοπικές αναζητήσεις), δηλαδή, αναζητήσεις που πραγματοποιούνται με επίκεντρο κάποιες γεωγραφικές περιοχές. Για παράδειγμα, τέτοιες αναζητήσεις μπορεί να είναι: Συνεργείο Αυτοκινήτων Καλαμάτα, Ξενοδοχεία με πισίνα στην Κρήτη, κατάστημα με αθλητικά Γλυφάδα κλπ.

Αυτό οδηγεί στην ανάγκη για βελτιστοποίηση της επιχείρησής σου για local SEO. To local SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης της διαδικτυακής σου παρουσίας για την προσέλκυση περισσότερων δυνητικών πελατών από σχετικές τοπικές αναζητήσεις που πραγματοποιούνται στην Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης.

Το 46% των συνολικών αναζητήσεων στη Google αφορά σε τοπικές αναζητήσεις, ενώ το 97% των χρηστών έψαξε online για να βρει κάποια τοπική επιχείρηση.

Οι επιχειρήσεις που μπορούν να επωφεληθούν από το local SEO είναι όλες όσες προσφέρουν υπηρεσίες/αγαθά σε συγκεκριμένες περιοχές, είτε έχουν τοπικό κατάστημα είτε επισκέπτονται τον πελάτη στο χώρο του.

Η εγγραφή σου σε online καταλόγους όπως το xo.gr και η αξιοποίηση της Δωρεάν Καταχώρισης, σου δίνει τη δυνατότητα να συμπληρώσεις σημαντικές πληροφορίες για την επιχείρησή σου όπως τηλέφωνο, διεύθυνση και Τ.Κ.. Έτσι, η επιχείρησή σου θα μπορεί να εμφανίζεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, όταν οι χρήστες αναζητούν σχετικές υπηρεσίες ή προϊόντα, και να λαμβάνει επισκέψεις χωρίς κανένα κόστος!

 

2. Δημιούργησε ένα blog και διαμοιράσου το περιεχόμενο

Μια στρατηγική που ακολουθούν πολλές επιχειρήσεις είναι η δημιουργία ενός blog, το οποίο συνήθως φιλοξενείται στην εταιρική ιστοσελίδα.

Μέσω του blog, μια επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει και να μοιραστεί χρήσιμο περιεχόμενο με τους χρήστες και δυνητικούς πελάτες της, παρέχοντας πολλές φορές χρήσιμες πληροφορίες και οδηγούς ανάλογα με τον τομέα που δραστηριοποιείται. Το περιεχόμενο αυτό μπορείς να το μοιραστείς σε social media και σε email marketing καμπάνιες, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι θα εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης όταν οι χρήστες πραγματοποιούν σχετικές αναζητήσεις (δεδομένου ότι ακολουθεί τα βέλτιστα SEO guidelines).

Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες θα διαπιστώσουν την εξειδίκευση (expertise) της επιχείρησής σου (κάτι που είναι πολύ σημαντικό όταν κληθούν να επιλέξουν μια επιχείρηση που θα καλύψει τις ανάγκες τους), και φυσικά θα λειτουργήσει ως μέσο προώθησης (χωρίς κόστος) της επιχείρησής σου σε πολλαπλά online κανάλια διαφήμισης.

 

3. Email marketing και χτίσιμο λίστας email

Το email marketing αποτελεί ένα από τα κορυφαία διαφημιστικά κανάλια για εταιρείες ανεξαρτήτου μεγέθους. Απαραίτητο όμως για μια αποτελεσματική email marketing στρατηγική είναι η δημιουργία μιας λίστας με emails πελατών, οι οποίοι έχουν δηλώσει ότι θέλουν να λαμβάνουν νέα, ενημερώσεις και προσφορές από την επιχείρησή σου. Η λίστα αυτή θα πρέπει να ακολουθεί το πρωτόκολλο και τις βάσεις του GDPR που ορίζονται από την Ελληνική Νομοθεσία.

Αρκετοί πάροχοι υπηρεσιών email marketing όπως οι Mailchimp, Omnisend και η Moosend παρέχουν δωρεάν πλάνο για μικρομεσαίες επιχειρήσεις με κάποιους περιορισμούς, που όμως είναι υπεραρκετό για επιχειρήσεις που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο email marketing και το list building.

Όσον αφορά στο χτίσιμο της λίστας με emails υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ξεκινήσεις. Ο πιο απλός είναι να τοποθετήσεις ένα πεδίο στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σου στο οποίo οι επισκέπτες θα μπορούν να κάνουν εγγραφή, ώστε να λαμβάνουν ενημερώσεις μέσω email.

Επίσης, μπορείς να χρησιμοποιήσεις επιπλέον εργαλεία όπως Pop Ups, ή ακόμα πιο προχωρημένες μεθόδους για χτίσιμο μιας λίστας emails όπως Facebook Lead Ads (οι συγκεκριμένες καμπάνιες έχουν κόστος και τις συνιστούμε μόνο σε ιδιαίτερες περιπτώσεις).

Με απλά λόγια, μπορείς να ξεκινήσεις εύκολα και γρήγορα να συλλέγεις emails από χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, και ακολούθως, βάσει ενός εβδομαδιαίου προγράμματος αποστολής email (π.χ. Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή) να τους ενημερώνεις για νέα και προσφορές. Έτσι, θα κρατήσεις το κοινό σου κοντά στην επιχείρησή σου, θα αυξήσεις τα έσοδα και θα μπορείς να επικοινωνήσεις νέες προσφορές ή ενημερώσεις.

 

4. Αξιοποίησε έξυπνα τα Social Media

Αρκετοί, όταν ακούν περί διαφήμισης στα social media, το μυαλό τους πάει κατευθείαν σε πληρωμένη διαφήμιση, απορρίπτοντας έτσι οποιαδήποτε συζήτηση έχει να κάνει με προώθηση επιχείρησης στα social media. Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.

Η παρουσία ενός εταιρικού profile, το οποίο συντηρείται και ανανεώνεται συχνά θεωρείται μια από τις καλύτερες δωρεάν μεθόδους διαφήμισης. Παράλληλα, αυξάνεται η έκθεση της επιχείρησής σου στο κοινό που απευθύνεται, ενώ ταυτόχρονα εκπέμπει αξιοπιστία δείχνοντας ενεργή και έτοιμη να εξυπηρετήσει και να παρέχει πραγματική αξία στους πελάτες της.

Επίσης, μη ξεχνάς το διαμοιρασμό περιεχομένου που δημιουργείς μέσα από το blog σου. Όλο αυτό το περιεχόμενο μπορεί να μοιραστεί στα social media profiles της εταιρείας, δημιουργώντας engagement με τους χρήστες και με τους δυνητικούς σου πελάτες.

Επιπρόσθετα, τα social media θεωρούνται σύγχρονες πλατφόρμες εξυπηρέτησης πελατών, καθώς οι χρήστες συνηθίζουν να αλληλεπιδρούν με τις εταιρείες μέσω αυτών. Εκφράζουν απορίες, παρακολουθούν κριτικές, ζητούν προσφορές και θεωρούν αυτονόητο ότι μια επιχείρηση διαθέτει ένα εταιρικό profile στα βασικότερα social media όπως σε Facebook, Instagram, YouTube και πιο σπάνια στο Twitter.

Δημιούργησε έξυπνο και χρήσιμο περιεχόμενο,  αλληλεπίδρασε με τους χρήστες, και βοήθησέ τους να καταλάβουν γιατί πρέπει να επιλέξουν τη δική σου επιχείρηση έναντι μιας άλλης. Και όλα αυτά, εντελώς δωρεάν!

Και μην ξεχνάς ότι μπορείς πολύ εύκολα να δημιουργήσεις έξυπνα concepts διαγωνισμών και giveaways (τα δημοφιλέστερα social media όπως Facebook και Instagram διαθέτουν έτοιμη επιλογή), μέσω των οποίων μπορείς να αυξήσεις το engagement με τους χρήστες, να αυξήσεις τις λίστες των followers σου ή των email subscribers σου (αν απαιτείται εγγραφή με email για το διαγωνισμό) και να έρθεις πιο κοντά με το κοινό σου!

 

5. Πρόβαλε τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σου δωρεάν στο YouTube

Το να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό στο YouTube και να ξεκινήσεις να ανεβάζεις εκεί videos είναι δωρεάν, και μπορείς να το πετύχεις εύκολα μόνο με την κάμερα του κινητού σου.

Οι χρήστες όταν αναζητούν ενεργά λύσεις, προϊόντα ή υπηρεσίες συμβουλεύονται αρκετές πηγές, και μια από αυτή είναι το YouTube. Το να προβάλλεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου εκεί, θα σου δώσει αυτόματα παρουσία σε μία από τις μεγαλύτερες σε επισκεψιμότητα πλατφόρμες στον κόσμο. Το YouTube μπορεί να χαρακτηριστεί και ως μια μηχανή αναζήτησης και μάλιστα με τεράστιο όγκο αναζητήσεων (π.χ. πολλοί χρήστες πληκτρολογούν: Πως να…, κριτικές για… κ.α) σε καθημερινή βάση, κάτι που αυξάνει τη δυναμική στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στη συγκεκριμένη πλατφόρμα, ακόμη περισσότερο.

Πρόβαλε τα παπούτσια ή τα ρούχα που εμπορεύεσαι σε ένα εντυπωσιακό catwalk, δείξε πώς ακριβώς λειτουργεί το πλύσιμο αυτοκινήτου σαν υπηρεσία που παρέχεις: χρησιμοποιείς ειδικό σαπούνι; τι περιλαμβάνει η φροντίδα του εσωτερικού του αυτοκινήτου; Και άλλα πολλά!

Στη συνέχεια, μπορείς να μοιραστείς αυτό το περιεχόμενο στα social media profiles της επιχείρησής σου ή στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας σου. Με αυτόν τον τρόπο, θα διαθέτει μια ολοκληρωμένη παρουσία στο διαδίκτυο με σχεδόν καθόλου κόστος, και έχοντας καλύψει όλα τα πιθανά μέρη που μπορεί να σε εντοπίσει ένας δυνητικός πελάτης.

 

6. Βελτίωσε το SEO της ιστοσελίδας σου

Δεν υπάρχει καλύτερη διαφήμιση από τις πρώτες θέσεις αποτελεσμάτων σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google και το Bing, πόσο μάλλον όταν αυτές έρχονται χωρίς κόστος ή πληρωμένη διαφήμιση. Ωστόσο, για να συμβεί αυτό θα πρέπει η ιστοσελίδα σου να καλύπτει όχι μόνο τα βασικά SEO κριτήρια όπως το page load time, η σωστή χρήση των meta titles και meta description, ή το ανανεωμένο περιεχόμενο, αλλά και δεκάδες άλλα κριτήρια τα οποία η Google επισημαίνει κατά καιρούς.

Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν βελτιώσεις που μπορείς να κάνεις ξεκινώντας από σήμερα, όπως η δημιουργία ενός blog που αναφέραμε παραπάνω, κάτι που θα συμβάλλει σημαντικά στο SEO της ιστοσελίδας σου. Άλλες ενέργειες που μπορείς να κάνεις είναι: να προσέχεις πόσο μεγάλα σε μνήμη αρχεία ανεβάζεις στο site σου (π.χ. φωτογραφίες), να ανανεώνεις συχνά το περιεχόμενό του, να βεβαιωθείς ότι η ιστοσελίδα σου λειτουργεί καλά σε κινητές συσκευές και ότι παρέχει μια καλή εμπειρία χρήσης στον επισκέπτη.

 

7. Συμμετοχή σε online forums και ψηφιακές κοινότητες

Οι χρήστες κάθε δευτερόλεπτο που περνάει αναζητούν απαντήσεις online. Και δεν περιμένουν απλά απαντήσεις, αλλά απαντήσεις από ανθρώπους που γνωρίζουν καλά τη φύση και το αντικείμενο που σχετίζεται με την ερώτηση, γιατί τους εμπιστεύονται ακόμα περισσότερο. Για παράδειγμα, αν κάποιος χρήστης αναζητήσει απαντήσεις σε ερωτήσεις που έχουν να κάνουν με την αγορά ενός νέου κλιματιστικού, προφανώς θα εμπιστευτεί εκείνον τον τεχνικό που θα του απαντήσει λεπτομερώς και θα καλύψει κάθε του απορία.

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να βρίσκουν ασφάλεια και εμπιστοσύνη σε εταιρείες που τους εξυπηρετούν και καλύπτουν κάθε τους ανάγκη. Πώς θα ακολουθήσεις αυτή την τάση;

Συμμετέχοντας φυσικά σε online forums ή ψηφιακές κοινότητες που είναι κοντά στις δραστηριότητες της επιχείρησής σου. Αν δηλαδή είσαι ιδιοκτήτης ενός συνεργείου αυτοκινήτων, υπάρχουν δεκάδες forums εκεί έξω, με δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες καθημερινά που αναζητούν κάτι. Αυτό θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο την εικόνα της επιχείρησής σου, αποτελώντας μια από τις καλύτερες μορφές δωρεάν διαφήμισης!

Τέλος, μια νέα αναδυόμενη τάση που εμπίπτει στις ψηφιακές κοινότητες είναι τα Facebook Groups. Στα groups αυτά μπορείς να ανταλλάξεις απόψεις γύρω από διάφορα θέματα με άλλους χρήστες του Facebook. Συνήθως, αρκετές επιχειρήσεις λαμβάνουν μέρος σε αυτές τις κοινότητες με στόχο να παρέχουν βοήθεια ή καθοδήγηση σε συζητήσεις που αφορούν στο αντικείμενό τους. Για παράδειγμα, σε Facebook Groups που συμμετέχουν λάτρεις της αυτοκίνησης συνήθως συναντάμε συνεργεία αυτοκινήτων, επιχειρήσεις ελαστικών ή βελτιωτικούς οίκους που λύνουν απορίες και αλληλεπιδρούν με την κοινότητα σαν να ήταν φυσικά πρόσωπα.

 

Κλείνοντας

Υπάρχουν πολλοί έξυπνοι και δωρεάν τρόποι να διαφημίσεις την επιχείρησή σου, που βρίσκονται μπροστά στα μάτια σου. Με λίγη προσπάθεια στη δημιουργία περιεχομένου, μπορείς να καταστήσεις την επιχείρησή σου ως expert στα μάτια του κοινού, δίνοντας πραγματικά πολλούς λόγους για να σε προτιμήσουν.

Σε μια εποχή όπου το “digital” δεν είναι επιλογή, αλλά αυτονόητο για μια επιχείρηση, είναι σημαντικό να αξιοποιήσεις όλους τους πόρους που υπάρχουν εκεί έξω προς όφελός σου.

Αλήθεια, εσύ σαν καταναλωτής, πώς ψάχνεις και πώς αναζητάς πριν προχωρήσεις στο στάδιο της αγοράς; Εκεί πρέπει να είσαι! Ζήτα σήμερα καθοδήγηση από έναν Εξειδικευμένο Σύμβουλο του Χρυσού Οδηγού που θα σε καθοδηγήσει στο πώς μπορείς να προβάλλεις την επιχείρησή σου πιο έξυπνα και αποδοτικά!

Αναβάθμισε την Online Παρουσία σου!

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης
για την Επιχείρησή σου.

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης θα αναλύσει τις ανάγκες σου και Θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου

Μέλημά μας… η αποτελεσματική online διαφήμιση των πελατών μας!

Μάθε πως να αναπτύξεις αποτελεσματικά την επιχείρησή σου!











Θέλω να Μάθω για:

 


Μάθετε περισσότερα για τη πολιτική απορρήτου εδώ

 



ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!