5 + 1 Λόγοι για να Αναθέσεις την Digital Στρατηγική σου σε Digital Agency

Έχεις αποφασίσει να αναπτύξεις την επιχείρησή σου αξιοποιώντας τα χρήσιμα εργαλεία που προσφέρει το digital marketing, σωστά;

Ωστόσο, κοιτώντας τις δεκάδες μεθόδους, εργαλεία και πρακτικές που έχεις την ευκαιρία να δοκιμάσεις, όπως SEO, email marketing, online διαφήμιση (PPC), social media και blogging μεταξύ άλλων, δεν γνωρίζεις πώς ακριβώς να ξεκινήσεις, πώς να επενδύσεις τα λεφτά σου, και τι στρατηγική να χαράξεις (χωρίς να έχεις υπολογίσει ακόμα τους πόρους που πρέπει να διαθέσεις).

Βλέπεις, το digital marketing είναι ένας όρος που αντιπροσωπεύει τις διαφορετικές online μεθόδους marketing για να μεγαλώσεις την επιχείρησή σου.

Έτσι, η μελέτη, ο σχεδιασμός, το λανσάρισμα και η μέτρηση απόδοσης μιας διαφημιστικής καμπάνιας αυτομάτως γίνεται άκρως περίπλοκη, ειδικά εάν η επιχείρησή σου δεν διαθέτει το ανθρώπινο δυναμικό, το χρόνο και την εμπειρία για μια τέτοια προσπάθεια.

Τα digital marketing agencies μπορούν να σου παράσχουν μια πληθώρα υπηρεσιών, που ορίζονται συνήθως από τη φύση του εκάστοτε agency και από τις digital υπηρεσίες στις οποίες εξειδικεύονται (π.χ. κατασκευή ιστοσελίδων, δημιουργία εικαστικών, online διαφήμιση κ.ά.)

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να συνεργαστείς με ένα digital marketing agency, προκειμένου να του αναθέσεις τη digital marketing στρατηγική της επιχείρησής σου  και να αναπτύξεις μια σχέση, η οποία θα σε βοηθήσει να αναπτυχθείς με σωστά βήματα και με επενδύσεις που φέρουν επιθυμητά αποτελέσματα. Δες τους παρακάτω!

 

1. Για να αναπτύξεις συνεργασία με έμπειρους digital marketing experts του χώρου

 

Για τις περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι απλά δύσκολο να προσλάβουν μια ομάδα από digital marketing experts για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των καμπανιών τους, αλλά και της γενικότερης digital marketing στρατηγικής τους.

Το υψηλό κόστος απόκτησης και διατήρησης νέων ταλέντων και εργαλείων, αλλά και η έλλειψη γνώσης του εργοδότη για την παρακολούθηση των μεθόδων και των  κινήσεων των ανθρώπων που προσλαμβάνονται, είναι ορισμένοι από τους κύριους λόγους για τους οποίους δεν ενδείκνυται η in-house στελέχωση μιας μικρομεσαίας επιχείρησης.

Και, φυσικά, η λύση του να προσλάβουν -ή έστω να αξιοποιήσουν- κάποιον γνωστό, φίλο ή συγγενή που μπορεί να διαθέτει κάποιες απλές γνώσεις για τα social media, πολλές φορές έχει αποδειχθεί καταστροφική, με μη αναστρέψιμες συνέπειες για το brand (κακή στόχευση κοινού, λάθος χρήση μεγάλων δαπανών, λάθος επικοινωνιακή τακτική με τους καταναλωτές, μοιραία λάθη στο σχεδιασμό ιστοσελίδων ή άλλων τεχνικών στοιχείων κ.ά.).

Η συνεργασία με ένα digital marketing agency θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις πρόσβαση σε μια ομάδα έμπειρων και εξειδικευμένων επαγγελματιών.

Το πλεονέκτημα είναι ότι αυτοί οι εξειδικευμένοι επαγγελματίες έχουν εργαστεί σε παρόμοια έργα στο παρελθόν, είναι γνώστες της αγοράς και των διαφορετικών κλάδων και επιχειρήσεων που την απαρτίζουν και, φυσικά, έχουν πρόσβαση σε εργαλεία, τεχνικές και γνώση, χάρη στις σχέσεις τους με άλλες εταιρείες που παρέχουν εργαλεία για διαφημιστικές λύσεις (π.χ. Google, Facebook κ.ά.), όπως ο Χρυσός Οδηγός.

Αυτό σημαίνει ότι οι συνεργάτες σου στο digital agency είναι σε θέση να γνωρίζουν τι αποδίδει και τι όχι, και μπορούν να σε καθοδηγήσουν σωστά για τις επόμενες κινήσεις σου.

 

Tips για Digital Marketing στο Email σου
Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing!

2. Για να μειώσεις τα κόστη της επιχείρησής σου

 

Όταν αρχίζουν να συζητάνε για το αν πρέπει να συνεργαστούν με ένα digital marketing agency, πολλές επιχειρήσεις προσπαθούν να συγκρίνουν το κόστος μιας εσωτερικής λύσης (π.χ. πρόσληψη επαγγελματιών) με το κόστος του agency.

Όσοι επιλέγουν τη συνεργασία με ένα digital marketing agency, εκπλήσσονται όταν διαπιστώνουν ότι το agency είναι σημαντικά λιγότερο δαπανηρό με την πάροδο του χρόνου.

Τα agencies εργάζονται ως ανεξάρτητοι πάροχοι υπηρεσιών, κάτι που αυτομάτως εξαλείφει την ανάγκη για φόρους μισθωτών υπηρεσιών. Μπορείς, επίσης, να μειώσεις τα επαναλαμβανόμενα έξοδα για το προσωπικό με πλήρες ωράριο, όπως παροχές, κόστος υγειονομικής περίθαλψης και μισθούς.

Ακόμη, μερικά από τα εργαλεία που χρειάζεσαι για το σχεδιασμό, υλοποίηση και μέτρηση των digital marketing στρατηγικών σου, βρίσκονται ήδη στο “οπλοστάσιο” του agency, και, ενδεχομένως, η χρέωση χρήσης τους να είναι πολύ μικρότερη από ό,τι θα ήταν, για να τα αποκτήσεις εξ αρχής.

Τέλος, μειώνεται η πιθανότητα για λάθος εκτίμηση του κόστους προβολής σε κάποιο digital marketing κανάλι που έχεις επιλέξει για την προβολή σου, πράγμα το οποίο  αυτομάτως συνεπάγεται την αποφυγή έξτρα χρεώσεων και αποκλίσεων στο διαφημιστικό προϋπολογισμό της επιχείρησής σου.

 

3. Για να μαθαίνεις αναλυτικά για την απόδοση των digital marketing ενεργειών σου

 

Καμία επιχείρηση δεν θέλει να κάνει επενδύσεις που δεν φέρνουν αποτελέσματα.

Με τόσες πολλές μεθόδους στο digital marketing, μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζεις την πραγματική απόδοση επένδυσης των ενεργειών σου (ROI).

Εντούτοις, ένα agency είναι σε θέση να βοηθήσει, καθορίζοντας τους βασικούς δείκτες απόδοσης (KPIs).

Αυτοί οι δείκτες θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις το πώς αποδίδουν οι διαφημιστικές καμπάνιες σε σχέση με τους στόχους σου.

Επίσης, οι εξειδικευμένοι συνεργάτες σου θα προσδιορίσουν τα σημαντικότερα metrics στα διάφορα διαφημιστικά κανάλια, με στόχο την παρακολούθηση της εκάστοτε καμπάνιας.

Μπορείς, επίσης, να λαμβάνεις μηνιαία ή τριμηνιαία reports για τις καμπάνιες σου, website audits για τη λήψη σωστών αποφάσεων marketing (για παράδειγμα, μια καμπάνια για μια προϊοντική κατηγορία που δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, είναι ένα σημάδι ότι θα πρέπει να επαναχαράξεις τη digital στρατηγική σου, ερευνώντας τι είναι αυτό που δεν πήγε καλά), και όλα αυτά μπορείς να τα συζητάς με τους συμβούλους του agency, που θα είναι υπεύθυνοι για τη δική σου επιχείρηση.

Συνήθως, ένα digital marketing agency προσφέρει ξεκάθαρες πληροφορίες για το πώς αποδίδουν οι λέξεις-κλειδιά που στοχεύεις και για το πώς κινείται ο ανταγωνισμός, νέα εργαλεία και πρακτικές που έχουν αξία για την επιχείρησή σου και ενημέρωση για το πώς αλληλεπιδρούν οι καταναλωτές με το brand σου, μεταξύ άλλων.

 

4. Για να είσαι σε θέση να εξυπηρετήσεις τις ανάγκες της επιχείρησής σου, καθώς μεγαλώνει το μέγεθός της, χωρίς να μεγαλώνουν ταυτόχρονα τα κόστη της

 

Ένα στοιχείο που καθιστά ένα digital marketing agency εξαιρετικό συνεργάτη για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου, είναι η ευελιξία που μπορεί να προσφέρει σε συνδυασμό με την επεκτασιμότητά της επιχείρησής σου.

Σε μια συνηθισμένη περίπτωση, όπου όλες οι δραστηριότητες digital marketing θα γίνονται εντός της δικής σου επιχείρησης, θα πρέπει να αυξάνεις το μέγεθος της ομάδας σου, όποτε οι ανάγκες της θα μεγαλώνουν ή όταν θέλεις να ξεκινήσεις κάποια νέα δραστηριότητα. Έτσι, η επιχείρησή σου θα χρειάζεται επιπλέον πόρους,  για να υποστηρίξει και να τροφοδοτήσει την ανάπτυξή της.

Όταν συνεργάζεσαι με ένα digital marketing agency, ωστόσο, αυτό δεν χρειάζεται να συμβεί. Δεν υπάρχουν περιορισμοί για την τρέχουσα ομάδα σου και δεν χρειάζεται περαιτέρω επέκτασή της.

Ένα ολοκληρωμένο agency θα μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σου, καθώς μεγαλώνει το μέγεθος της επιχείρησης ή/και όταν αλλάζουν οι στόχοι της.

Ιδανικά, είναι πολύ σημαντικό να έχεις μια κλιμακωτή και ευέλικτη υπηρεσία, ειδικά όταν στοχεύεις σε μια νέα αγορά.

 

5. Για να αποκτήσεις πρόσβαση σε νέες ιδέες εξατομικευμένες για την επιχείρησή σου

 

Στο digital marketing, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι δεν δουλεύουν όλα (πρακτικές, στρατηγικές, εργαλεία) για όλες τις επιχειρήσεις.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία μιας digital marketing στρατηγικής. Κάποιοι περνάνε από το χέρι σου (μια σωστά δομημένη ιστοσελίδα, επιλογή σωστών συνεργατών, ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών κ.ά.) και κάποιοι όχι (ανταγωνισμός, εξωγενείς οικονομικές συγκυρίες, αγορά κ.λπ.).

Ένα agency θα σου δώσει ιδέες για το ποιες στρατηγικές θα αποδώσουν με τα καλύτερα αποτελέσματα.

Αυτές οι στρατηγικές οφείλουν να είναι ειδικά σχεδιασμένες για την επιχείρησή σου και βασισμένες στο οικοσύστημα στο οποίο δραστηριοποιείται (αγορά, ανταγωνισμός, στόχος-κοινό κ.ά.).

Επίσης, θα σε βοηθήσει να δεις τα πράγματα όχι μόνο από την πλευρά του επιχειρηματία, αλλά και να καταλάβεις πώς βλέπει το καταναλωτικό κοινό την επιχείρησή σου και τα προϊόντα/υπηρεσίες της.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό, καθώς θα ανακαλύψεις νέες ευκαιρίες βελτίωσης, όχι μόνο στην online παρουσία σου, αλλά και σε άλλους τομείς,  που ίσως δεν είχες σκεφτεί (π.χ. Logistics, εξυπηρέτηση πελατών κ.ά.)

Για παράδειγμα, εάν πρόκειται για μια νέα social media marketing στρατηγική, το digital marketing agency θα σε βοηθήσει να μάθεις πού βρίσκεται το κοινό-στόχος σου, κάθε πότε είναι ενεργό, ποια είναι τα ενδιαφέροντά του, και ποιος είναι ο ιδανικός τόνος και το ύφος του διαφημιστικού σου μηνύματος που θα φτάσει σε αυτό.

Επιπλέον, θα καθορίσει ποιο είδος περιεχομένου είναι πιο αποτελεσματικό και πώς αυτό θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών.

Αυτό, παράλληλα, θα βελτιστοποιήσει το αποτέλεσμα των social media στρατηγικών σου, αλλά θα έχεις και μια εικόνα για το ποια είναι η άποψη των δυνητικών πελατών σου μέσω αξιολογήσεων και κριτικών που θα κάνουν, προκειμένου να ανακαλύψεις αδύναμα σημεία και να τα βελτιώσεις.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι αρκετά digital agencies, πριν ακόμη τη σύναψη μιας συνεργασίας, προσφέρουν εξατομικευμένη έρευνα πάνω στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης, στον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται, παρέχοντας εξατομικευμένες πληροφορίες, που μετέπειτα μπορούν να αξιοποιηθούν στο σχεδιασμό μιας digital marketing στρατηγικής.

 

6. Για να διαχειρίζεσαι αποτελεσματικότερα και ασφαλέστερα το budget σου

 

Συνήθως, μια συμφωνία με ένα digital agency, κυρίως για Google και Facebook (PPC) καμπάνιες, καθιστά το agency υπεύθυνο για τον υπολογισμό και τη διαχείριση του budget σε κανάλια  όπως η Google, το Facebook και το Instagram.

Η παρακολούθηση των δαπανών αυτών σε πολλαπλές πλατφόρμες και κανάλια είναι αρκετά δύσκολη και χρονοβόρα.

Αν στην εξίσωση προσθέσεις και την παρακολούθηση των πωλήσεων, το optimization, τις online κινήσεις των ανταγωνιστών και τη διαχείριση των πιο αποτελεσματικών καμπανιών, το αποτέλεσμα περιλαμβάνει ένα σύνθετο σύνολο, όσον αφορά στις απαιτήσεις σε reports και διαχείριση.

Τα digital agencies είναι εξειδικευμένα στην αποτελεσματική διαχείριση του προϋπολογισμού για digital marketing ενέργειες, έχοντας διαχειριστεί καμπάνιες και εργαλεία για πολλούς πελάτες, με αποτέλεσμα να έχουν καταστήσει την όλη διαδικασία πιο αποτελεσματική.

Συνεργαζόμενος με ένα agency, επωφελείσαι, επίσης, από τους εσωτερικούς ελέγχους και διαδικασίες που το agency έχει δομήσει με την πολυετή εμπειρία του και βάσει συνεργασιών με ένα μεγάλο πελατολόγιο.

Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για το ποιος θα επικοινωνεί μαζί σου, για το αν υπάρχει έλεγχος στις καμπάνιες σου ή για το αν το report θα φτάσει στα χέρια σου ετεροχρονισμένα.

Εσύ ορίζεις το budget και τις προσδοκίες και, σε συνεργασία με το agency, θέτετε από κοινού στόχους προς μια επιτυχημένη συνεργασία και για τις δυο πλευρές.

 

Επιλέγοντας το κατάλληλο agency

 

Όπως διαπιστώνεις η συνεργασία με ένα digital agency έχει να σου προσφέρει πολλά.

Αν ξεκινήσεις την αναζήτηση για το κατάλληλο agency, θα πρέπει να γνωρίζεις ότι υπάρχουν αρκετές εταιρείες στην αγορά, αλλά δεν προσφέρουν όλες αυτά που υπόσχονται.

Το digital marketing είναι μια αργή και συνεχής διαδικασία, επομένως θα πρέπει να επιλέξεις με προσοχή το σωστό agency.

Ο Χρυσός Οδηγός ανήκει στην κατηγορία των digital marketing agencies,  προσφέροντας μια ευρεία γκάμα digital υπηρεσιών.

Ταυτόχρονα, διαθέτει μεγάλη εμπειρία, καθώς έχει εξυπηρετήσει περισσότερους από 1.770 online διαφημιζόμενους και έχει κατασκευάσει περισσότερες από 4.550 ιστοσελίδες, αναβαθμίζοντας την οnline παρουσία τους.

Μπορεί να καλύψει αποτελεσματικά όλες τις ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης, με ολοκληρωμένες digital υπηρεσίες, όπως σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδας, online διαφήμισης (Facebook & Instagram Ads, Google Ads, Yandex, Baidu), κατασκευή λογοτύπων, online καταχώριση κ.ά.

Κάνε το πρώτο βήμα και ζήτα μια Δωρεάν Μελέτη που θα σε βοηθήσει στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση μιας στρατηγικής εξατομικευμένης για τη δική σου επιχείρηση!

 

Προσέλκυσε πελάτες μέσω Google & Facebook Ads

Ένας εξειδικευμένος Σύμβουλος Διαφήμισης
θα αναλύσει τις ανάγκες σου και θα σου προτείνει την κατάλληλη Στρατηγική Προώθησης για την Επιχείρησή σου.








Μέλημά μας… η αποτελεσματική online διαφήμιση των πελατών μας!

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!