5 seo tips για ιστοσελίδες εστιατορίων

5 Χρήσιμα και Αποτελεσματικά SEO Tips για Ιστοσελίδες Εστιατορίων

Μια από τις πιο σημαντικές ανησυχίες που έχεις, όταν είσαι ο ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου, είναι πώς θα προσεγγίσεις ολοένα και περισσότερους πελάτες. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το διαδίκτυο είναι πλέον μια από τις δημοφιλέστερες πηγές αναζήτησης εστιατορίων και επιχειρήσεων εστίασης από το κοινό, είναι φανερό πόσο σημαντική είναι η παρουσία της ιστοσελίδας σου στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις είναι ότι κατά την αναζήτησή τους, οι χρήστες, για να έχουν πιο άμεσα αποτελέσματα, συνήθως θέτουν ως κριτήρια συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, οι οποίες σχετίζονται με το είδος του φαγητού ή/και την τοποθεσία της επιλογής τους. Έπειτα, αφού «σκανάρουν» τα αποτελέσματα που θα προκύψουν από την αναζήτηση, είναι σε θέση να επιλέξουν εστιατόριο.

Επομένως, όταν είσαι ο ιδιοκτήτης ενός εστιατορίου, θα πρέπει να φροντίσεις ώστε η επιχείρησή σου να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης! Παρακάτω, μπορείς να διαβάσεις 5 σημαντικά tips για να… δώσεις στην ιστοσελίδα σου την κατάλληλη ώθηση!

SEO Tips για Ιστοσελίδες Εστιατορίων

1. Χρησιμοποίησε σωστό τίτλο

Ο τίτλος είναι ένα σημαντικό κομμάτι για τις μηχανές αναζήτησης. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να είναι σύντομος, αλλά εξαιρετικά περιγραφικός. Στον τίτλο πρόσθεσε χρήσιμες πληροφορίες για την τοποθεσία, τον τύπο του εστιατορίου καθώς και το είδος του φαγητού που διαθέτεις. Κατά κύριο λόγο, στόχευσε στο να χρησιμοποιήσεις τις λέξεις-κλειδιά που είναι πιθανό να πληκτρολογούν οι χρήστες, όταν αναζητούν ένα εστιατόριο σαν το δικό σου.

2. Βελτίωσε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου

Ένα σημαντικό κομμάτι, που βοηθά στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, είναι το πλούσιο και ανανεωμένο περιεχόμενο. Πρέπει να προσέξεις, ώστε το περιεχόμενό σου να είναι στοχευμένο στο κοινό που θέλεις να προσεγγίσεις και επιπλέον να προσφέρει κάτι μοναδικό σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Γι’ αυτό φρόντισε, ώστε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου να περιέχει τα παρακάτω:

  • Μην ξεχνάς το Μενού

Αν μέχρι σήμερα λείπει από την ιστοσελίδα σου το μενού, είναι πολύ πιθανό να έχεις ήδη χάσει ένα μεγάλο ποσοστό δυνητικών πελατών. Αρκετοί πελάτες αναζητούν το μενού ενός εστιατορίου πριν το επισκεφθούν, ώστε να έχουν μια καλή εικόνα για το τι θα τους προσφέρει. Αν, λοιπόν, προσθέσεις κι εσύ το δικό σου μενού, η ιστοσελίδα σου θα γίνει πιο δημοφιλής στα αποτελέσματα αναζήτησης και θα προσελκύσεις περισσότερους πελάτες. Αξίζει να σημειωθεί ότι σημασία δεν έχει απλά να προσθέσεις το μενού: θα πρέπει να το κάνεις και σωστά. Δημιούργησε μια σελίδα «Μενού», η οποία θα συμπεριλαμβάνεται στο κεντρικό μενού του sitemap, δίνοντας εύκολη και άμεση πρόσβαση σε κάθε χρήστη.

  • Πρόσθεσε αξιολογήσεις των πελατών σου

Είναι πολύ σημαντικό να δίνεις την ευκαιρία στους πελάτες σου να μοιραστούν με άλλους ανθρώπους την εμπειρία τους σχετικά με το χώρο, την εξυπηρέτηση και το φαγητό του εστιατορίου σου. Δημοσίευσε τις αξιολογήσεις στην ιστοσελίδα σου, ανανεώνοντάς τες ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Είναι ένας εύκολος τρόπος να δημιουργήσεις ανανεωμένο περιεχόμενο και παράλληλα είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για τις πωλήσεις σου.

  • Δημιούργησε το δικό σου Blog

Ένα εξίσου σημαντικό εργαλείο είναι να δημιουργήσεις το δικό σου blog, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενό του με άρθρα, νέα και ενημερώσεις που αφορούν το εστιατόριό σου. Δημοσίευσε posts σχετικά με το νέο σεφ του εστιατορίου, τα νέα πιάτα ή τις εκδηλώσεις που θα φιλοξενήσεις. Ακόμη, μπορείς να προσθέσεις διάφορες διατροφικές συμβουλές καθώς και συνταγές. Θα πρέπει να προσέξεις να συμπεριλαμβάνεις στα posts σου χρήσιμες πληροφορίες για τους πελάτες σου. Ένα blog με πλούσιο περιεχόμενο που ανανεώνεται συχνά, σου δίνει τη δυνατότητα να κατακτήσεις υψηλότερη θέση στις μηχανές αναζήτησης, παρέχοντας ταυτόχρονα χρήσιμες πληροφορίες στους επισκέπτες σου.

  • Πρόσθεσε φωτογραφίες & βίντεο

Είναι καλό να γνωρίζεις, ότι μέσα από τις φωτογραφίες και τα βίντεο μπορείς να προσελκύσεις το ενδιαφέρον των επισκεπτών σου, αλλά και των μηχανών αναζήτησης. Δημοσίευσε φωτογραφίες από τα πιάτα σου και επιπλέον πρόσθεσε βίντεο από εκδηλώσεις ή από την προετοιμασία συγκεκριμένων φαγητών. Με αυτό τον τρόπο εμπλουτίζεις το περιεχόμενό σου.

Tips για Digital Marketing στο mail σου
Γράψε το Όνομα και το Email σου για να μάθεις πώς να κερδίζεις Νέους Πελάτες πιο αποτελεσματικά

3. Ενσωμάτωσε λέξεις-κλειδιά με τοπική στόχευση

Είναι, επίσης, εξαιρετικά σημαντικό να συμπεριλάβεις στο περιεχόμενό σου λέξεις-κλειδιά με τοπική στόχευση, αναφέροντας την τοποθεσία του εστιατορίου, τόσο για να γίνει αντιληπτό από τους πελάτες πού βρίσκεται η επιχείρηση, όσο και για να κερδίσεις υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης από χρήστες που επιλέγουν με βάση τη γεωγραφική περιοχή.

Επιπλέον, καλό θα ήταν να προσθέσεις λέξεις-κλειδιά, οι οποίες σχετίζονται με την κατηγορία σου, όπως τη λέξη «εστιατόριο» ή «φαγητό». Τέλος, θυμήσου ότι οι πελάτες, όταν ψάχνουν ένα μέρος για φαγητό, συνήθως, χρησιμοποιούν φράσεις όπως «το καλύτερο κινέζικο φαγητό στην τάδε περιοχή» ή «καλό εστιατόριο στην τάδε περιοχή», οπότε κι εσύ θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις λέξεις που αναφέρονται στην ποιότητα του εστιατορίου και του φαγητού που προσφέρεις.

4. Κάνε εγγραφή σε επαγγελματικούς καταλόγους

Η εγγραφή σου σε έναν επαγγελματικό κατάλογο, όπως είναι ο Χρυσός Οδηγός, βοηθάει και βελτιώνει άμεσα την κατάταξη της ιστοσελίδας σου στα αποτελέσματα αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης, όταν βλέπουν ότι μια επιχείρηση είναι εγγεγραμμένη σε έναν επαγγελματικό οδηγό, θεωρούν ότι το περιεχόμενό της ιστοσελίδας της είναι ορθό και αξιόπιστο, κάτι το οποίο ενισχύει ακόμη περισσότερο την κατάταξή της στα αποτελέσματα αναζήτησης.

5. Δημιούργησε ιστοσελίδα συμβατή με όλες τις συσκευές

Σύμφωνα με έρευνες, σήμερα, μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων χρησιμοποιούν mobile συσκευές για να αναζητήσουν εστιατόρια, διότι ψάχνουν συνήθως εν κινήσει. Γι’ αυτόν, κυρίως, το λόγο, θα πρέπει να τους παρέχεις τη δυνατότητα εύκολης πρόσβασης και πλοήγησης στην ιστοσελίδα σου απ’ όλες τις συσκευές. Επομένως, η ιστοσελίδα σου θα πρέπει να είναι κατάλληλα προσαρμοσμένη, να έχει δηλαδή responsive design για λειτουργεί σωστά τόσο σε desktop όσο και σε mobile συσκευές και να αναδιαμορφώνεται κατάλληλα σε οθόνες κάθε ανάλυσης.

Επιπλέον, θα πρέπει να προσαρμόσεις κάποιες λειτουργίες της ιστοσελίδας σου για κινητά, όπως να τοποθετήσεις κουμπί «Κάνε κράτηση τώρα» ή «Καλέστε τώρα» ή «Δείτε που βρισκόμαστε». Με αυτόν τον τρόπο θα βελτιώσεις την εμπειρία του χρήστη και θα πετύχεις μικρό ποσοστό εγκατάλειψης. Τέλος, οι μηχανές αναζήτησης δίνουν υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης στις ιστοσελίδες οι οποίες είναι responsive.

Από τα παραπάνω, γίνεται κατανοητό ότι η εφαρμογή SEO friendly πρακτικών, τόσο σε επίπεδο design όσο και σε επίπεδο περιεχομένου, θα ενισχύσουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σου στις μηχανές αναζήτησης.

Μάθε πώς ο Χρυσός Οδηγός μπορεί να σε βοηθήσει σε αυτή την προσπάθεια, με τον επαγγελματικό έλεγχο της ιστοσελίδας σου (SEO Audit) και την παροχή των κατάλληλων συμβουλών για να βελτιώσεις την κατάταξή της στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, ενισχύοντας την επισκεψιμότητά της και μαζί τους πελάτες της επιχείρησής σου.

Φτιάξε ένα σύγχρονο site - Κατασκευη ιστοσελιδας

H Βάσω είναι content coordinator στην ομάδα του Χρυσού Οδηγού, στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης. Μέσα από την εμπειρία της στην ομάδα θεωρεί ότι κέρδισε γνώσεις χρήσιμες για την μελλοντική της πορεία και γνώρισε στην πράξη τις διαστάσεις του digital μάρκετινγκ. Λατρεύει να ταξιδεύει και στον ελεύθερό της χρόνο ασχολείται με τον εθελοντισμό βοηθώντας ανθρώπους που το έχουν πραγματικά ανάγκη.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing.

Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε spamάρουμε με άσχετα emails!

Μάθε πώς θα Κερδίσεις Νέους

Πελάτες μέσω Internet

Τέλεια! Σύντομα θα λάβεις τα πρώτα tips μας στο email σου