auto digital marketing tips

5 Digital Marketing Tips Για Συνεργεία Αυτοκινήτων

Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία χρόνια, με τη δυναμική είσοδο του internet σε κάθε νοικοκυριό, αλλά και με την αυξανόμενη χρήση των mobile συσκευών ως μέσων  πλοήγησης στο διαδίκτυο, οι αναζητήσεις για συνεργεία αυτοκινήτων αυξήθηκαν όχι μόνο σε όγκο, αλλά και σε ένταση.

Σύμφωνα με τη Google οι αναζητήσεις στην Ελλάδα για συνεργεία αυτοκινήτων, αυξήθηκαν μέσα σε 5 χρόνια κατά 43%

Στο παρακάτω γράφημα, βάσει των πληροφοριών που παρέχει η Google σχετικά με αναζητήσεις που γίνονται στην Ελλάδα τα τελευταία 5 χρόνια για συνεργεία αυτοκινήτων, μπορεί εύκολα κανείς να διαπιστώσει ότι από το 2014, η ένταση των αναζητήσεων αυξήθηκε (+ 43%), και πλέον έχει σταθεροποιηθεί, δείχνοντας την τάση ότι ο κλάδος δεν γνωρίζει καμία ύφεση σε επίπεδο ζήτησης των καταναλωτών, αλλά αντιθέτως, η ζήτηση αναμένεται να αυξηθεί μέσα στο 2019.

 

Πηγή: Google

 

Επομένως, αποτελεί ανάγκη και όχι επιλογή, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία των συνεργείων αυτοκινήτων, να έχουν μια δυναμική παρουσία στο internet, για την οποία δεν είναι αρκετή απλώς η ύπαρξη μιας ιστοσελίδας, αλλά χρειάζεται και διαφημιστικά κανάλια (Google, Facebook κ.ά.),  για να προβληθεί στο καταναλωτικό κοινό.

Αν ανήκεις στους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των συνεργείων αυτοκινήτων, παρακάτω θα βρεις  5  Digital Marketing tips, τα οποία είναι εξατομικευμένα πάνω στις υπηρεσίες που προσφέρεις και στοχευμένα, ώστε να απευθυνθείς και να προσελκύσεις το σωστό κοινό.

 

#1 Παρουσία σε έναν ηλεκτρονικό κατάλογο

 

9 στους 10 χρήστες επιλέγουν να κάνουν click σε ένα από τα αποτελέσματα που βρίσκεται στην 1η σελίδα της Google, όταν πραγματοποιούν μια αναζήτηση τοπικά (κοντά στην περιοχή τους).

Όπως θα παρατηρήσεις, στις πρώτες θέσεις για χιλιάδες ερωτήματα αναζήτησης που αφορούν τοπικές επιχειρήσεις και άλλες πληροφορίες, βρίσκονται ηλεκτρονικοί κατάλογοι, που στην πλειοψηφία τους παρέχουν -μεταξύ άλλων- διαφημιστικές λύσεις για επιχειρήσεις.

Είναι σημαντικό λοιπόν η επιχείρησή σου να βρίσκεται σε έναν ηλεκτρονικό κατάλογο επιχειρήσεων, όπως ο Χρυσός Οδηγός, μέσω ενός επιχειρηματικού προφίλ, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει πληροφορίες όπως διεύθυνση, τηλέφωνο, προσφορές, χάρτης, εικόνες και άλλα.

 

 

Έτσι, ακόμα και αν δεν διαθέτεις μια ιστοσελίδα ή αν η ιστοσελίδα σου δεν εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις αποτελεσμάτων για αναζητήσεις όπως “συνεργεία αυτοκινήτων”, μπορείς πολύ εύκολα να αποκτήσεις το δικό σου προφίλ, όπου οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να βρουν την επιχείρησή σου πολύ γρήγορα μετά την αναζήτησή τους, λόγω της υψηλής κατάταξης στα αποτελέσματα της Google.

 

Bonus Tip: Οι περισσότεροι online επαγγελματικοί κατάλογοι σου δίνουν τη δυνατότητα να προσθέσεις τις προσφορές σου στη καταχώρηση σου,  οπότε μην ξεχάσεις να ενημερώσεις το προφίλ σου με όλες τις νέες προσφορές σου.

 

#2 Προσθήκη μιας σελίδας προσφορών στην ιστοσελίδα σου

 

Μπορεί το μέσο αναζήτησης πληροφορίας να άλλαξε (π.χ. από έντυπο σε ηλεκτρονικό), αλλά ο τρόπος με τον οποίο αναζητούν οι καταναλωτές καλύτερες τιμές δεν άλλαξε.

Έτσι, η λέξη “προσφορά” δεν θα μπορούσε να μη συνοδεύει τη φράση – κλειδί “συνεργεία αυτοκινήτων”.

Είναι αρκετές οι αναζητήσεις των χρηστών που ψάχνουν “συνεργεία αυτοκινήτων προσφορές”, “προσφορά για συνεργείο αυτοκινήτων” κ.ά.

Αυτές οι αναζητήσεις αποτελούν μια μεγάλη ευκαιρία για την επιχείρησή σου να προσελκύσει άμεσα ενδιαφερόμενους οι οποίοι αναζητούν καλύτερες τιμές στην αγορά.

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να προσθέσεις μια σελίδα με τίτλο Προσφορές στην ιστοσελίδα σου, στην οποία θα εμφανίζεις τυχόν εκπτώσεις που προσφέρεις για τις υπηρεσίες σου.

Είναι σημαντικό αυτή η σελίδα να είναι βελτιστοποιημένη για τις μηχανές αναζήτησης, προκειμένου να εμφανίζεσαι όσο το δυνατόν πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Έτσι, οι χρήστες θα μπορούν πολύ εύκολα και γρήγορα  να βρουν τις προσφορές της επιχείρησής σου, χωρίς περιττό κόπο.

Επίσης, στην εν λόγω σελίδα καλό θα ήταν να υπάρχει μια φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κάποια συγκεκριμένη προσφορά ή κάποιο κουμπί το οποίο παραπέμπει σε άμεση επικοινωνία, όπως η αποστολή ενός email ή η τηλεφωνική επικοινωνία. Και οι δύο αυτοί τρόποι μπορούν να μετρηθούν ως αποτέλεσμα (να δεις πόσοι χρήστες έκαναν κλικ στο κουμπί επικοινωνία ή πόσοι επέλεξαν να καλέσουν απευθείας την επιχείρησή σου) με ένα ειδικό κομμάτι κώδικα.

 

#3 Τοπική διαφήμιση μέσω social media

 

Ανάλογα με την περιοχή που εξυπηρετείς, μπορείς πάντα να φτάσεις στο κοινό σου πριν αυτό σε χρειαστεί.

Το να διαφημίσεις την επιχείρησή σου μέσω των social media, σε τοπικό πάντα επίπεδο (περιοχές που εξυπηρετεί η επιχείρησή σου), είναι ένας έξυπνος τρόπος να γνωστοποιήσεις πληροφορίες για το συνεργείο σου στους χρήστες που μένουν σε κοντινή απόσταση, ούτως ώστε, όταν χρειαστούν κάποιο τακτικό service ή κάποια άλλη υπηρεσία, να έρθουν κατευθείαν σε εσένα.

Είναι σημαντικό για τους καταναλωτές να γνωρίζουν ότι, όταν παραστεί κάποια ανάγκη, στη συγκεκριμένη περίπτωση για τη μηχανή ή το αυτοκίνητό τους, υπάρχει πάντα σε κοντινή απόσταση μια επιχείρηση η οποία μπορεί να τους εξυπηρετήσει.

Σε αυτό το σημείο είναι σημαντικό να τονίσουμε τη σημασία της ύπαρξης θετικών κριτικών, καθώς ταυτόχρονα με την αναζήτηση, οι χρήστες δίνουν πολύ μεγάλη βαρύτητα στις κριτικές άλλων χρηστών που εξυπηρετήθηκαν  από το συγκεκριμένο συνεργείο.

Τέλος, είναι εξίσου σημαντική όχι μόνο η προσέλκυση νέου πελατολογίου, αλλά και το χτίσιμο καλών σχέσεων, προκειμένου οι πελάτες να μείνουν ικανοποιημένοι και να γίνουν μόνιμοι, το λεγόμενο loyalty.

 

#4 Αναλυτική περιγραφή των υπηρεσιών που προσφέρεις στην ιστοσελίδα σου

 

Είναι γνωστό ότι οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί. Έτσι, εάν ένας καταναλωτής αναζητήσει “αλλαγή λαδιών συνεργείο αυτοκινήτων” και το αποτέλεσμα στο οποίο κάνει κλικ τον οδηγήσει σε μια σελίδα που έχει σαν τίτλο “αλλαγή λαδιών”, χωρίς να δίνει περισσότερη πληροφορία στο χρήστη και χωρίς να έχει καθόλου περιεχόμενο, είναι σίγουρο ότι θα φύγει από τη σελίδα ανικανοποίητος, με την εν λόγω επιχείρηση να χάνει έναν δυνητικό πελάτη.

Πληροφορίες, όπως: μάρκες λαδιών τις οποίες εμπορεύεται το συνεργείο, συμπληρωματικοί έλεγχοι που γίνονται κατά τη διάρκεια της αλλαγής, μάρκες αυτοκινήτων τις οποίες εξυπηρετεί το συνεργείο, τύποι λαδιών και καταλληλότητα ανά καιρικές συνθήκες, τιμή κ.ά., είναι πληροφορίες οι οποίες κάνουν τον καταναλωτή να νιώσει ασφάλεια, σιγουριά, και ότι έχει πάρει όλες τις πληροφορίες που αναζητεί.

Επομένως, πείθεται ότι θα αφήσει το όχημά του στα χέρια ειδικών, οι οποίοι μοιράζονται την εξειδίκευσή τους με τον πελάτη και είναι έτοιμοι να τον εξυπηρετήσουν.

Ο Χρυσός Οδηγός, ο οποίος έχει κατασκευάσει περισσότερες από 150 ιστοσελίδες στο κλάδο της αυτοκίνησης, διαθέτει εξειδικευμένο τμήμα κειμενογράφησης, το οποίο, σε συνεργασία με τον επιχειρηματία, δημιουργεί εξατομικευμένο περιεχόμενο βάσει των υπηρεσιών που παρέχει η επιχείρηση, φτάνοντας εις βάθος και κοινοποιώντας κάθε στοιχείο που την κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

 

#5 Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης ανά μάρκα και είδος υπηρεσίας

 

Μια άλλη τάση που κυριαρχεί στις αναζητήσεις για συνεργεία αυτοκινήτων, είναι η αναφορά της μάρκας του οχήματος ή του είδους (εξάρτημα, επισκευή), που προστίθεται στη φράση – κλειδί.

Για παράδειγμα, αναζητήσεις, όπως “συνεργείο αυτοκινήτων audi”, “αλλαγή φίλτρου βενζίνης σε συνεργείο αυτοκινήτων”, “service alfa romeo συνεργείο”, είναι πολύ συνηθισμένες ανάμεσα στους καταναλωτές.

Επομένως, είναι σημαντικό η ιστοσελίδα σου να είναι βελτιστοποιημένη όχι μόνο για γενικές λέξεις κλειδιά, όπως “συνεργείο αυτοκινήτων”, “service αυτοκινήτων” κ.ά., αλλά και για μάρκες και είδη υπηρεσιών.

Αυτό συνεπάγεται ότι η ιστοσελίδα σου θα εμφανίζεται σε μια πληθώρα αναζητήσεων που πραγματοποιούνται από τους χρήστες, χωρίς να χάνεις δυνητικούς πελάτες οι οποίοι ζητούν κάτι πιο συγκεκριμένο.

Ταυτόχρονα, για λέξεις κλειδιά στις οποίες δεν εμφανίζεται η ιστοσελίδα σου σε υψηλές θέσεις, μπορείς να αποκτήσεις παρουσία στη μηχανή αναζήτησης της Google μέσω των Google Ads.

Ανάλογα με το τι αξία έχει η κάθε λέξη κλειδί για την επιχείρησή σου, μπορείς να επιλέξεις τις λέξεις κλειδιά όπου θέλεις να εμφανίζεσαι, χωρίς να χάνει επισκεψιμότητα η ιστοσελίδα σου.

 

Συνοψίζοντας

 

Ο ανταγωνισμός στον κλάδο των συνεργείων οχημάτων είναι μεγάλος και η ζήτηση των καταναλωτών αμείωτη.

Είναι σημαντικό, μια επιχείρηση αυτού του κλάδου, πέρα από το να διαθέτει μια ισχυρή online παρουσία, να δίνει βάση και στην εξυπηρέτηση των πελατών της.

Η δυνατότητα του καταναλωτικού κοινού να αξιολογεί και να μοιράζεται την εμπειρία του με τον υπόλοιπο διαδικτυακό κόσμο είναι βαρόμετρο της επιτυχίας μιας επιχείρησης, τόσο σε online, όσο και σε φυσικό επίπεδο.

Ο συνδυασμός της online παρουσίας με την offline εξυπηρέτηση είναι καταλύτης,  προκειμένου η επιχείρηση να πάρει προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της.

Ο Χρυσός Οδηγός, έχοντας αναλάβει την online προβολή πάνω απο 1.600 επιχειρήσεων στο κλάδο της αυτοκίνησης,  γνωρίζει ποια είναι τα στοιχεία στα οποία θα πρέπει να επενδύσει ένα συνεργείο, προκειμένου να αυξήσει την κερδοφορία του, αλλά και την αναγνωρισιμότητά του σε τοπικό επίπεδο.

Πρόβαλλε την επιχείρησή σου στο xo.gr

Μέλημά μας… η αποτελεσματική online διαφήμιση των πελατών μας!

ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ

της επιχείρησής σου 

3,8 Εκατομμύρια Επισκέπτες

κάθε μήνα αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σου!