Google Adwords

Τα 4 Πιο Απαραίτητα Στοιχεία των Google Adwords Καμπανιών Σου

Ένας Google Adwords λογαριασμός έχει αφενώς αρκετά πολύπλοκη δομή και αφετέρου περιέχει αρκετές επιλογές, που μπορεί να μπερδεύουν ένα μέσο χρήστη της πλατφόρμας. Υπάρχουν όμως κάποια στοιχεία που έχουν πολύ μεγαλύτερη σημασία και για κάθε διαφημιζόμενο πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα, η σωστή δομή και διαμόρφωσή τους.

Παρακάτω θα βρεις τα 4 πιο σημαντικά στοιχεία ενός Google Adwords λογαριασμού που απαραίτητα θα πρέπει να δώσεις τη δέουσα προσοχή, ώστε να πετύχεις αξιόλογα αποτελέσματα στις καμπάνιές σου.

Google Adwords Guide

Η Δομή του Λογαριασμού σου

Η σωστή δομή ενός λογαριασμού Google Adwords σου επιτρέπει να προβάλλεις τις κατάλληλες διαφημίσεις στους εν δυνάμει πελάτες σου, με την βέλτιστη δυνατή απόδοση, καθώς και να έχεις καλύτερο έλεγχο στην κατανομή του ποσού της επένδυσή σου.

Η δομή ενός λογαριασμού Adwords θα πρέπει να ακολουθεί την δομή που απεικονίζεται στο παρακάτω σχήμα – παράδειγμα.

δομή google adwords λογαριασμούΣτις Καμπάνιες ορίζουμε τα γενικότερα θέματα που θα προβάλλουμε (π.χ Τηλεοράσεις, Tablets).

Τα θέματα αυτά αναλύονται με μεγαλύτερη λεπτομέρεια στο επίπεδο των Ομάδων Διαφημίσεων, ή αλλιώς Ad Groups (π.χ Smart & 3D για τις τηλεοράσεις, Android & iOS για τα tablets).

Στις Ομάδες Διαφημίσεων περιλαμβάνονται οι Διαφημίσεις και οι Λέξεις Κλειδιά. Ιδανικά κάθε ομάδα διαφημίσεων θα πρέπει να περιλαμβάνει περισσότερες από μια διαφημίσεις, ώστε να μπορούμε να ελέγχουμε ποια από αυτές αποδίδει καλύτερα.

Επίσης, οι Λέξεις Κλειδιά που περιλαμβάνονται σε μία Ομάδα Διαφημίσεων, πρέπει να σχετίζονται στενά μεταξύ τους (εννοιολογικά), αλλά και με τις Διαφημίσεις που περιλαμβάνονται στο εν λόγω Ad Group.

Τα Κείμενα των Διαφημίσεών σου

Τα κείμενα των διαφημίσεων είναι ιδιαίτερα σημαντικά και επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την απόδοση των Adwords καμπανιών της εταιρείας σου. Κάθε Ομάδα Διαφημίσεων θα πρέπει να περιέχει διαφημίσεις που έχουν μεγάλη συνάφεια με τις Λέξεις Κλειδιά που περιέχει κάθε ομάδα.

Μέσα σε ένα περιορισμένο αριθμό χαρακτήρων θα πρέπει να προβάλλεις το σωστό μήνυμα και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της εταιρείας σου, έναντι των ανταγωνιστών σου.

Πιο συγκεκριμένα, έχεις στη διάθεσή σου

  • 2 Επικεφαλίδες ή Τίτλους (Headlines), με τις Expanded Text Ads που είναι πλέον διαθέσιμες σε όλους. Διαθέσιμοι 30 χαρακτήρες για την κάθε Επικεφαλίδα
  • 1 Περιγραφή (Description). Διαθέσιμοι 80 χαρακτήρες
  • 1 Διαδρομή (Path). Διαθέσιμοι 15 χαρακτήρες ανά πεδίο
  • 1 Final URL. Χωρίς περιορισμό χαρακτήρων. Θα τοποθετήσουμε το URL της σελίδας που θέλουμε να οδηγεί η διαφήμισή μας

Δες πιο αναλυτικά τη δομή μίας Διαφήμισης και πόσους χαρακτήρες έχεις διαθέσιμους ανά στοιχείο.

Τα στοιχεία που περιέχει μία διαφήμιση στο Google Adwords

Φρόντισε να χρησιμοποιείς τις παρακάτω τεχνικές, προκειμένου τα διαφημιστικά κείμενα των καμπανιών σου να έχουν την καλύτερη δυνατή απόδοση:

  • Επισήμανε τι είναι αυτό που κάνει την εταιρεία σου να ξεχωρίζει, έναντι του ανταγωνισμού
  • Συμπεριέλαβε τιμές, προσφορές και αποκλειστικότητες που ενδεχομένως έχει η εταιρεία σου
  • Χρησιμοποίησε συγκεκριμένες και σαφείς Προτροπές για Δράσεις (Calls To Action) στους χρήστες και υποψήφιους πελάτες σου
  • Συμπεριέλαβε τουλάχιστον μία από τις λέξεις-κλειδιά που περιέχονται στο ίδιο Ad Group
  • Αντιστοίχισε τη διαφήμιση με την κατάλληλη Σελίδα Προορισμού
  • Προσέλκυσε πελάτες που χρησιμοποιούν κινητά

Οι Λέξεις Κλειδιά που χρησιμοποιείς

Η σωστή επιλογή και διαχωρισμός των Λέξεων Κλειδιών σε μικρές Ομάδες Διαφημίσεων, με βάση τη μεταξύ τους συνάφεια, σου επιτρέπει να πετυχαίνεις μεγαλύτερο Δείκτη Ποιότητας (Quality Score) για τις Λέξεις Κλειδιά που χρησιμοποιείς, βελτιώνοντας σημαντικά και σε πολλαπλά επίπεδα την απόδοση της καμπάνιάς σου.

Απαραίτητο για αυτό είναι, όπως εξηγήσαμε και πάνω, αυτές οι Λέξεις Κλειδιών να αντιστοιχούνται με τις κατάλληλες Διαφημίσεις.

Έτσι, θα καταφέρεις  να προσεγγίσεις περισσότερο συναφές κοινό με μεγαλύτερη πιθανότητα για Μετατροπές (οι ενέργειες στις οποίες θέλεις να προβούν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου).

Παρακάτω, κάποιοι βασικοί κανόνες για τη σωστή διαχείριση των Λέξεων Κλειδιών:

  • Σκέψου όπως οι πελάτες σου και επιλεξε τις αντίστοιχες Λέξεις Κλειδιά
  • Προτίμησε γενικότερες λέξεις για να προσεγγίσεις περισσότερα άτομα και πιο συγκεκριμένες λέξεις για να στοχεύσεις συγκεκριμένους πελάτες
  • Χρησιμοποίησε Λέξεις Κλειδιά που σχετίζονται με τον ιστότοπό σου.
  • Ομαδοποίησε τις λέξεις κλειδιά σε συναφείς ομάδες και δημιούργησε με βάση αυτές τις ομάδες διαφημίσεων με συναφείς σελίδες προορισμού
  • Χρησιμοποίησε αρνητικές λέξεις κλειδιά, για να περιορίσεις τα άστοχα κλικ στις διαφημίσεις

Οι Επεκτάσεις Διαφημίσεων

Η χρήση Επεκτάσεων στις Διαφημίσεις Adwords, δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να παρέχουν ακόμα περισσότερες πληροφορίες στους πελάτες τους.

Επίσης, ένα ακόμα πλεονέκτημα της χρήσης των Επεκτάσεων Διαφημίσεων είναι η αύξηση του χώρου που καταλαμβάνει η διαφήμιση στην οθόνη του χρήστη.

Τέλος, σύμφωνα με τις Βέλτιστες Πρακτικές που προτείνει η ίδια η Google, η χρήση των Επεκτάσεων επηρεάζει θετικά τον Δείκτη Ποιότητας ολόκληρου του λογαριασμού σου.

Παρακάτω τέσσερις βασικές επεκτάσεις που θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε κάθε καμπάνια:

Επεκτάσεις Συνδέσμων Ιστοτόπου (Sitelinks): Οι συγκεκριμένες επεκτάσεις εμφανίζουν επιπλέον συνδέσμους προς άλλες σελίδες του site, κάτω από το βασικό κείμενο της διαφήμισης.

Επεκτάσεις Τοποθεσίας (Location Extensions): Με τη χρήση των επεκτάσεων τοποθεσίας, πληροφορίες για τη διεύθυνση της επιχείρησης, εμφανίζονται κάτω από το κείμενο της διαφήμισης. Ειδικά στις κινητές συσκευές, ο χρήστης πατώντας επάνω στη διεύθυνση, μπορεί να πάρει οδηγίες για το πώς θα φτάσει στην επιχείρηση.

Επεκτάσεις Κλήσεων (Call Extension): Χρησιμοποιούνται για να εμφανίσουμε το τηλέφωνο της επιχείρησης μαζί με τις διαφημίσεις, κάνοντας πιο εύκολο κάποιος να καλέσει την επιχείρηση, ιδιαίτερα στις κινητές συσκευές.

Επεκτάσεις Κειμένου Προώθησης (Call Out Extensions): Χρησιμοποιούνται για να εμφανίζουν επιπλέον περιγραφικό κείμενο κάτω από τις διαφημίσεις. Είναι ιδανικές για να προβάλλονται ειδικές πληροφορίες (δωρεάν αποστολές, εκπτώσεις κλπ.)

Το Google Adwords αποτελεί μία πλατφόρμα προβολής που διαθέτει δεκάδες επιλογές, που θα μπορέσουν να επηρεάσουν την απόδοση του λογαριασμού σου.

Τα παραπάνω όμως αποτελούν τα θεμελιώδη και κρισιμότερα στοιχεία που πρέπει να προσέξεις, ώστε ο λογαριασμός σου να έχει μία σωστή δομή και μία αξιόλογη απόδοση.

διαφήμιση Google Adwords

Ο Γιώργος είναι Product Strategist για τα PPC προϊόντα του Χρυσού Οδηγού. Σχεδιάζει προϊόντα που βοηθούν τις επιχειρήσεις να προβληθούν με τον αποδοτικότερο τρόπο στις μηχανές αναζήτησης και στα social media.
Χαίρεται να μοιράζεται τις γνώσεις του για το Search Engine Marketing, το Social Media Marketing και το Search Engine Optimization.
Επιδιώκει να έχει συνεχή επαφή με την αγορά προκειμένου να αφουγκράζεται τις νέες ανάγκες των πελατών.

Συμπλήρωσε τα στοιχεία σου για να λαμβάνεις κάθε εβδομάδα Tips & Χρήσιμα Άρθρα για το Digital Marketing.

Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε spamάρουμε με άσχετα emails!

Μάθε πώς θα Κερδίσεις Νέους

Πελάτες μέσω Internet

Τέλεια! Σύντομα θα λάβεις τα πρώτα tips μας στο email σου